zz
Opaženo

Vseslovenska akcija: Kdo so najboljši slovenski trajnostni in butični turistični ponudniki?

Z otvoritvijo platforme WOOD WE GO se je začela akcija odkrivanja najboljših slovenskih trajnostnih in butičnih hotelov ter turističnih ponudnikov, ki bo trajala vse do jeseni 2024.

Namen akcije je predstavitev posebnih izkušenj, ki so jih gostje deležni z drugačnimi turističnimi ponudbami, in nizanje koristi, ki jih gostje pridobijo s tovrstnimi izkušnjami. 

Inovativna predstavitev destinacij

»Izbor slovenskih destinacij je predstavljen na unikaten način, kot slovenske destinacije niso bile predstavljene še nikoli: skozi osebna doživetja, dokumentirana s fotozgodbami, izvirnimi opisi, reportažnimi blogi in enominutnimi vlogi. Kampanja bo z elementi multimedijskega storytellinga postavila v ospredje slovenske butične bisere, v katerih ponujajo celosten  pristop k dobremu počutju svojih gostov, ustvarjajo nepozabne izkušnje in postavljajo novo paradigmo slovenskega butičnega turizma,« sta razložila ustanovitelja platforme WOOD WE GO Liljana Vogrinec in Dušan Waldhütter.

Paradni konji butičnega in trajnostnega turizma na enem mestu

Akcija izpostavlja butičnost destinacij, njihovo holistično wellbeing ponudbo, vključenost naravnih materialov s poudarkom na lesu in celostno trajnostno zgodbo ponudnika. Platforma bo s tem izpostavila tiste slovenske ponudnike, ki z dovršenostjo in kakovostjo butičnih storitev spreminjajo življenja svojih gostov. Dolgoročni namen portala je, da postane stičišče najboljših destinacij transformativnega turizma in mesto celostne predstavitve paradnih konjev butičnega in trajnostnega turizma. Ustanovitelja ob tem dodata, da bo spomladi platforma nadgrajena še s podkasti in z angleško različico s končnim ciljem, da dobi platforma WOOD WE GO mednarodni značaj.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji