z
Opaženo

Vse se spreminja. re:do račun ostaja isti

Agencija SHIFT je v sodelovanju z mobilnim ponudnikom re:do ustvarila novo kampanjo, ki se je zoperstavila neprijetnim spremembam na mobilnem računu. 

Kratek opis akcije: Ali obstaja kdo, ki mu je všeč inflacija? Pa gneča na cesti? Je med nami kdo, ki so mu kul presenečenja na računu? V svetu, polnem negativnih sprememb, je mobilni ponudnik re:do uporabnikom ponudil kanček gotovosti. Z novo kampanjo je re:do bojkotiral negativne spremembe, ki jih človek doživlja vsak dan: od sprememb v vremenu do sprememb v številu sivih las ali v vzdušju med družinskimi člani za praznično mizo. Negativne spremembe so stalnica, re:do pa jim je rogove pokazal z vedno istim zneskom na mobilnem računu –  15 evrov na mesec in niti evra več.

V kreativnih rešitvah so bile naslovljene številne spremembe, ki so bile kontekstualno prilagojene lokaciji oglasa – tako spletni kot fizični. V avtobusih so naslavljali spremembe v rokih za odpravo zapor na cestah, ki parajo živce tako potnikom kot voznikom.  Ob bencinskih servisih je bilo moč videti veleplakate, ki so nagovarjali spremembe v ceni goriva, Slovensko cesto pa so v prometni konici okrasile digitalne svetlobne vitrine, ki so naslavljale spremembe v gneči na cesti.

z

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, radijski oglasi, družbena omrežja in sodelovanja z vplivneži in re:do ambasadorji, spletna re:do skupnost re:lavnica 

Predstavniki naročnika: Mili Šprajc, Teja Vrščaj, Matic Žmuc in Iliyan Dimitrov 

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs 

Kreativna direktorica: Eva Gradišnik

Tekstopisje: Sara Grmek 

Umetniški direktor: Matija Primc 

Oblikovalca: Andraž Grulja in Nejc Vernik

Vodja projekta: Ana Železnik 

Direktorica digitalnih projektov: Teja Rajšp 

Asistentka vodje projekta: Lucija Naranđa 

Komunikacija na družbenih omrežjih: Klara Filip in Teja Vrščaj

Produkcijska hiša: Chili films 

Producent: Timotej Lampe Ignjič 

Video animacije: Ciril Trček  

Svetovalka za odnose z javnostmi: Sara Švegl (PRistno)

Medijska agencija: OMD 

Vodenje medijskih projektov: Juna Neubauer, Saša Heimer in Jure Kastelic

Performance oglaševanje: SHIFT 

Performance specialist: Dimitar Manov

Trajanje akcije: od 6. do 31. decembra 2023

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji