mercator izbor
Opaženo

V Mercator za več muzike

V Mercatorju so med svojimi policami posneli presenetljiv, predvsem pa glasen televizijski oglas za novo akcijsko ponudbo »Več se vrača, več se splača«.

Kratek opis akcije: »Če ste se kdaj vprašali, kako zveni še več popustov in ugodnosti, imate zdaj odgovor. Razigrano in poskočno kot divja dvajseta. Prejšnja dvajseta, ne trenutna, seveda,« pravijo v Mercatorju. Tam so pod oznako »Več se vrača, več se splača« združili vse prihranke, ki se povrnejo z zvesto uporabo kartice Pika.

Težko si je predstavljati trgovino kot glasbeni poligon, kot prizorišče, kjer za kupci koraka razigrani orkester. Težko, a ne nemogoče, so si rekli v Mercatorju. V oglasu sledimo mladi nakupovalki, ki se znajde v rdeče-rumenem koridorju in jo že ob prvem izdelku, ki ga položi v košarico, preseneti glasbena spremljava. Z vsakim izdelkom se glasba in število glasbil le še stopnjuje, dokler zanjo ne igra že kar cel orkester. »Več v Mercatorju obrodi le še več. Več popustov, več ugodnosti in več dobrega občutka oziroma po domače 'muzike',« pravijo in dodajajo: »Čas je bil za nekaj novega. Za več.«

Nakupovanje je dobilo novo razsežnost v idejni zasnovi družbe Herman & partnerji, ki ji je življenje vlila spevna vizija režiserja Jureta Matjažiča.

mercator splaca1

mercator splaca2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Marjetka Bohinc

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Rok Artiček

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Milko Pečanić

Produkcijska hiša: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji