žar legende
Opaženo

Trenutek za žar legende!

Lidl Slovenija ponosno predstavlja najnovejšo kampanjo izvrstnih žar izdelkov, ki jo je zasnoval skupaj z agencijo Pristop in združuje dinamičen duo: Darka Klemna in Miho Brajnika.

Kratek opis akcije: Kuharski mojster in ostrojezični šaljivec bosta pripravila zares nepozabno piknik izkušnjo in se potegovala za prestižni naslov žar legende. Celostna in integrirana kampanja se je začela s teasing fazo, ki je oznanjala nekaj zares spektakularnega, razkritje domače, sveže in kakovostne Lidlove ponudbe izdelkov za piknik pa se bo odvilo preko številnih komunikacijskih kanalov. Od televizijske oddaje, Visoke in Male šole žara na družbenih omrežjih, do digitalnih aktivacij in dobro začinjenih oglasnih veleplakatov.

Kampanja Žar legend tako nadaljuje zgodbo znamke, ki želi ponuditi preprosto več: več časa z enostavnim nakupom, več kakovosti in svežine z nizkimi cenami, sedaj pa še več smeha in predvsem preprosto več žara za vse. Spremljajte Darka in Miho na POP TV, vsak četrtek po oddaji 24ur zvečer ter na Kanalu A, vsak petek po večernem filmu. Preverite več o kampanji na spletni strani www.lidl.si/zar-legende, kjer bodo sproti dodajali nove vsebine.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, televizijska oddaja, radijske aktivacije, dogodki

Predstavniki naročnika: Valentin Bufolin, Tanja Dimitrova, Anja Avberšek, Robert Gornik, Miha Horvat in Katja Heberle

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Drago Mlakar

Snovalca: Žan Žveplan in Tjaša Derstvenšek

Art direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalka: Aleksandra Prus

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Režiser: Peter Bratuša

Produkcijska hiša: Felina Films

Glasba: avtorska glasba – Žar legende

Avtor glasbe: Sebastijan Duh

Trajanje akcije: od marca do septembra 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji