vajb
Opaženo

»Ti sam fejlaj. Joker Out approva.«

A1 Slovenija v podporo paketu A1 Vajb na družbenih omrežjih že od lani ustvarja vsebine za mlade. Lansko sporočilo »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« letos v novi podobi mlade nagovarja s sloganom »Fejl-fejl, da bo enkrat win-win.«

Kratek opis akcije: Ker verjamejo, da mladi poslušajo mlade, so se v A1 Slovenija v sklopu letošnje kampanje odločili za sodelovanje s trenutno najbolj priljubljeno glasbeno skupino med mladimi – Joker Out. Z vsakim članom skupine so posneli kratke videoposnetke, v katerih Bojan, Kris, Martin, Jure in Jan s sledilci delijo svoje »fejle«, ki so vplivali na njihovo karierno pot in jih pripeljali do sem, kjer so danes. Vsak posnetek se konča z zaključnim sporočilom članov, ki mlade nagovarja, naj se »fejlov« ne bojijo.

»Z A1 Vajbom želimo navdihniti mlade in jih spodbujati, da pridobivajo nove izkušnje in si upajo biti v nečem tudi slabi. Kdo bi bil boljši vir inspiracije kot fantje skupine Joker Out? Z njimi smo takoj 'zavajbali' in vedeli, da bodo s svojimi izkušnjami pravi sogovornik za vse ‘vajbovce’, saj so glasba, zabava in avtentičnost zelo pomemben del naše komunikacije,« pravijo v A1. Vsebina je zaživela na njihovih profilih na Instagramu in TikToku, kjer s sproščenim tonom komunikacije, barvno in »odbito« vizualno podobo ter zabavno vsebino lovi »vajb« generacije Z in jo tudi uspešno nagovarja.

»Nekatere posnetke skupine Joker Out si lahko ogledamo na družbenih omrežjih Vajb, kmalu pa pričakujemo še zadnji 'fejl' v zgodbi. Že objavljeno vsebino si je do zdaj ogledalo več deset tisoč ljudi, zagotovo pa je bilo veliko ogledov pridobljenih s strani oboževalcev Joker Out, ki so si videe lahko ogledali tudi na njihovem uradnem profilu na Instagramu,« pravijo snovalci akcije.

vajb1

Elementi akcije: objave na družbenih omrežjih

Predstavnici naročnika: Manca Skrbinšek in Nika Frece

Umetniški direktor in oblikovalec: Marko Klemen

Kreativna snovalka: Maša Stanič

Vodja projekta: Lea Simonič

Tekstopiske: Anja Stolnik, Maša Stanič in Neža Lešek

Urednici družbenih omrežij: Anja Stolnik in Neža Lešek

Izvedbena oblikovalca: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec

Fotograf: Bine Zarabec

Snemalca: Andrej Srebrnjak in Bine Zarabec

Strateška direktorica projekta: Milena Jakovljevič

Ostali sodelujoči: SHIFT

Čas trajanja akcije: julij–avgust 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji