Srečno novo telo
Opaženo

Srečno novo telo

Z novoletno besedno igro 'srečno novo telo' so v agenciji Aritmija zasnovali kampanjo, ki letos pozdravlja vse nove in stare člane fitnes studiev FITINN.

Kratek opis akcije: »Srečno novo leto« je najpogostejše novoletno voščilo, ki si ga ob Alfijevem Silverstrskem poljubu izrečemo Slovenci, že naslednji dan pa pogosto začnemo izvajati svoj seznam novoletnih zaobljub. Kot pravijo snovalci akcije, se na vrhu seznama zelo pogosto znajde skrb za zdravo telo. »S tem razlogom v januarju fitnesi intenzivno sporočajo o svojih storitvah in nič drugače ni niti v fitnesu FITINN. Z novoletno besedno igro ‘srečno novo telo’ smo zasnovali kampanjo, ki letos pozdravlja vse nove in stare člane fitnes studiev FITINN,« pojasnijo.

fitinn4

fitinn5

fitinn6

Elementi akcije: spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, komunikacija na prodajnem mestu

Predstavnik naročnika: Robert Jaušovec

Vodja projekta v agenciji: Petra Radinović

Kreativni direktor in tekstopisec: Goran Radinović

Oblikovalci: Laura Pintarič, Ana Kosi in Andrej Ferš

Trajanje akcije: od 3. do 31. januarja 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji