generali
Opaženo

»Reditude« zastopniki

Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo ustvarila oglaševalsko akcijo, ki v ospredje postavlja strokovnost in prijaznost svojih zastopnikov.

Kratek opis akcije: Z akcijo predstavljajo novo komunikacijsko platformo, ki bo odslej povezovala blagovno znamko Generali po celem svetu – seveda z upoštevanjem lokalnih prednosti. »V prilagojenih oglasih se pri nas pozicija podpisuje s sloganom »Ker nam pomenite vse« in izpostavitvijo energičnosti rdeče barve. Slednja je v kombinaciji z dinamičnim izpostavljanjem ključnih vrednot več kot zgolj barva, ki spremlja znameniti logotip pod okriljem leva. A naj ne ostane le pri besedah, saj pri Generaliju verjamemo v moč osebne predanosti,« pravijo in dodajajo, da je »rdeča odslej tudi zaščitni znak preudarnih nasvetov, bogatega znanja in skrbnosti zastopnikov, ki nastopajo v oglasih ter s svojim delovanjem po vsej Sloveniji vedno znova dokazujejo, da sloves Zavarovalnice Generali kot zaupanja vrednega partnerja ni naključje. Vsestranskost in dostopnost Generalijevih zastopnikov pa je bil tudi navdih za medijsko izpeljavo akcije, kar se odraža v širokem naboru nagovorov za različne ciljne skupine.«

generali4

generali2

generali1

Elementi akcije: televizijski, radijski in spletni oglasi, zunanje izpostavitve

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Direktorica projekta: Tea Rojec

Vodja projekta: Eva Gradišar

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec

Asistentka produkcije: Katra Petriček

Fotografa: Primož Bregar in Vid Rotar

Režiser: Mark Pirc

Produkcijska hiša: Studio 7

Čas trajanja akcije: oktober - november 2020

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji