zaposlitev
Opaženo

Prva prava odločitev. Prva prava zaposlitev.

Nova zaposlitvena oglaševalska akcija, ki je nastala v sodelovanju med agencijo SHIFT in podjetjem HOFER, ravnovesje med dobrimi delovnimi pogoji in prostim časom meri v številkah.

Kratek opis akcije: V HOFER-ju ugotavljajo, da ob odločitvi za novo zaposlitev pomemben dejavnik predstavlja ravnovesje med delom in prostim časom. Dobri delovni pogoji pa so tisti, ki lahko vzpostavijo to ravnovesje – in s tem vplivajo na posameznikovo končno odločitev o zaposlitvi.
Tako dobre delovne pogoje kot tudi kakovost življenja izven službe lahko merimo v številkah. Zato v novi zaposlitveni kampanji HOFER izpostavi oboje – številke, ki jih ponuja kot delodajalec, in številke, ki jih njegovi zaposleni množijo v prostem času.

Osrednji protagonisti kampanje so zaposleni, ki v kratkih videoposnetkih gledalcu odstrejo vrata v svoj osebni svet prostočasnih aktivnosti, hkrati pa mu približajo delo v HOFER-ju. S pomočjo številčnih podatkov, ki jim po trditvah snovalcev akcije ljudje lahko zaupajo, da jih bodo pripeljali do prave odločitve, so tako na različnih kanalih prikazali prednosti zaposlitve pri tem trgovcu.

hofer zaposlitev

Elementi akcije: zunanje, spletno in radijsko oglaševanje, družbena omrežja, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Saša Sirše, Ana Kepic, Tamara Buh, Andrej Hrovat, Nina Oštrbenk in Zala Fendre

Direktorica projekta v agenciji: Amadea Šoln

Vodji projekta v agenciji: Abra Nikitenko in Nejc Jančar

Kreativna direktorica: Eva Gradišnik

Tekstopisci: Eva Gradišnik, Maj Kelenc in Špela Zamuda

Umetniška direktorica: Hana Rošer

Oblikovalci: Hana Rošer, Matija Primc in Lucija Pale Povalej

Produkcija in fotograf: Aljaž Habot

Režiser: David Belina

Medijska agencija: Group M

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji