hofer svezina 2
Opaženo

Pri Hoferju je vse bolj in bolj sveže

Hofer nadaljuje s komunikacijo sveže ponudbe

Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci komunikacije, je glavna značilnost mesa, zelenjave, sadja in pekovskih izdelkov, ki jih najdete v trgovinah Hofer, njihova dnevna svežina: »In kar velja za izdelke, mora veljati tudi za oglase. Oglaševalska akcija »Hofer svežina« bo tako tudi to pomlad popestrila oglasne bloke z vedno novimi zabavnimi televizijskimi oglasi domače produkcije. Za prepoznaven glas in hudomušne komentarje še naprej skrbi Lado Bizovičar, s prilagoditvami vizualne podobe kampanje, pa ostajajo sveži, grafično poenoteni in še bolj opaženi,« dodajajo.

hofer svežina

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina in Aljaž Pomberg

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Pomočnik direktorice projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Safarić 

Vsebine za medije: Klemen Bobnar (MSL / Publicis Groupe)   

Produkcija: Super16

Glas v televizijskem oglasu: Lado Bizovičar

Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)

481

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

pesek
31. 07. 2021

Filipa Peska je pot od prodajalca in »glasnega« mladeniča na družbenih omrežjih zanesla v…

bla
24. 07. 2021

Renata in Sandi Novak, partnerja tako zasebno kot tudi poslovno, sta se po letih…

bla
23. 07. 2021

Mlada mariborska podjetnica Iva Rat je pred štirimi leti za božične praznike prijateljem…

Menim, da je naš trg ves svet. Povsod so posamezniki, ki jih je potrebno opomniti na to, kako čudoviti so. Da se sprejmejo v raznolikosti, ki nam je…

Naši avtorji