preprosto lidl
Opaženo

Preprosto Lidl

Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija zasnovala dokumentarno serijo, ki gledalce v treh delih prvič popelje v zakulisje Lidla.

Kratek opis akcije: V seriji pobliže spoznamo Lidlovo ekipo, njihove lokalne dobavitelje ter trajnostne in družbeno odgovorne aktivnosti. Tako so v Lidlu Slovenija ob 15. obletnici na drugačen in presenetljiv način predstavili svoja tri ključna področja delovanja.

Dokumentarna serija Preprosto Lidl, ki je nastajala skorajda celotno preteklo leto, gledalce ob 15. obletnici Lidla Slovenija s tremi zgodbami popelje v zakulisje Lidla Slovenija. Rdeča nit vseh treh zgodb so intervjuji z Lidlovimi zaposlenimi, dobavitelji in drugimi partnerji, ki soustvarjajo zgodbe o Lidlovi ekipi, dobaviteljih ter odgovornosti, preko njih pa spoznamo tudi vrednote, zaveze in dosežke Lidla Slovenija.

V prvem delu predstavljajo Lidlovo ekipo, saj pravijo, da je prav njena predanost zaslužna, da je Lidl Slovenija danes ne samo eden od največjih trgovcev, temveč tudi eden od najboljših delodajalcev pri nas. »Prvi del dokumentarne serije je tako zagotovo zgodba o vezeh, zaupanju in navdihu, v kateri glavnih junakov in junakinj ne manjka. V drugem delu spoznamo lokalne dobavitelje, ki skrbijo, da so na Lidlovih policah izdelki, ki jih imamo radi. Od manjših do največjih. Odlikuje jih zavezanost h kakovosti, svežini in domačnosti. V tretjem in zadnjem delu pa se na poti do boljšega sveta sprehodimo po zakulisju trajnostnih in družbeno odgovornih aktivnosti Lidla Slovenija, v katerem nastopijo posameznice in posamezniki, ki skupaj z Lidlovimi kupci zavzeto ustvarjajo svet, ki je skrben do ljudi in okolja,« pravijo snovalci akcije.

Čeprav je dokumentarna serija Preprosto Lidl najbolj poglobljen vpogled v Lidl Slovenija kot podjetje ali Lidl kot blagovno znamko do zdaj, se odmika od klasičnih korporativnih vsebin, saj na avtentičen in dinamičen način pripoveduje zgodbo o Lidlu, ki jo z gledalci kot naratorji delijo tri imenitna imena z malih zaslonov, in sicer Mojca Mavec, Ivan Lotrič in Jurij Souček.

preprostolidl1

preprostolidl2

preprostolidl3

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Lea Grilc, Robert Gornik, Tanja Knez, Miha Horvat, Veronika Šavrič, Tina Cipot, Aleksandra Potočnik, Saša Vidmar, Sara Habjan, Nika Grašič in Tina Poje

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Nejc Levstik

Direktor fotografije: Rožle Bregar

Fotograf: Klemen Razinger

Postprodukcija: Ivan Čerkezović

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Medijska agencija: OMD

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji