JOST
Opaženo

Pregovorno dober sir Jošt

V agenciji Internavti in Ljubljanskih mlekarnah so poskrbeli, da decembra niso obdarovali samo trije dobri možje, ampak tudi dobri sir Jošt.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje sira Jošt so zasnovali nagradno aktivacijo, ki temelji na dejstvu, da za vsako dobro stvar obstaja pregovor. In ker je sir Jošt tako dober, da si zasluži svoj pregovor, so organizirali nagradni natečaj, v katerem so ljubitelje sira Jošt pozvali, da na spletnem mestu mestu pregovornodober.si prispevajo svoje predloge pregovorov. Te je v sklopu tedenskih spletnih videov ocenjeval Jože Robežnik, ki je ob zaključku leta najboljšim podelil različne nagrade.

Elementi akcije: spletna komunikacija, televizijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje, POS

Predstavniki naročnika: Tina Kumelj in Mojca Remic

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Anja Bencik

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalka: Daša Hrvacki

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji