zmaj
Opaženo

Prebudi zmaja v sebi

Agencija Yootree je za Ljubljanski grad pripravila oglaševalsko akcijo, ki obiskovalce vabi, naj se za nekaj dni v letu prepustijo vzdušju Zmajevega festivala in zmajevega mesta.

Kratek opis akcije:  Kreativna ideja akcije predstavlja meščane, obiskovalce in nastopajoče, ki zaradi festivala v zmajevem mestu že kažejo simptome zmajske preobrazbe.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, komuniciranje na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Simona Kokalj, Maja Pangršič in Petra Podgoršek

Direktorica projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik

Asistentka vodje projektov: Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Maska: Nastja Vodenik

Fotograf: Miha Kolar

Trajanje akcije: avgust – september 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji