Prazno darilo
Opaženo

Prazno darilo za vsakega desetega otroka v Sloveniji

Na uredništvo MM-a smo v teh dneh prejeli paket, v katerem ni bilo ničesar. Ničesar, razen sporočila, da bo takšno (torej prazno) darilo letos prejel vsak 10. otrok v Sloveniji.

Gre za akcijo, ki so jo v sodelovanju z agencijo Herman & partnerji izpeljali v ZPM Ljubljana Moste – Polje, akciji pa se je kot medijski partner pridružil tudi POP TV. Na seznamu prejemnikov so se znašli mnogi znani slovenski obrazi in vplivneži, ki so jih želeli opozoriti, da vseh otrok na praznično jutro pod smrečicami ne pričakajo darila in da so stiske mnogih družin decembra še večje kot običajno.

»Vsak deseti otrok v Sloveniji živi pod pragom revščine. Ob okrašenih mestnih središčih, prazničnem vzdušju in božičnih filmih vsako leto skoraj 40.000 slovenskih otrok za praznike ostane praznih rok. Stiska, ki jo živijo iz meseca v mesec, ostaja del njihovega vsakdana tudi v prazničnem decembru,« so povedali v Zvezi prijateljev mladine Ljubljana Moste – Polje.

prazno darilo

S humanitarnim programom Veriga dobrih ljudi in omenjeno kampanjo želijo čim več ljudi spodbuditi k pomoči otrokom in družinam v stiski. »Pomagamo lahko preprosto in z majhnim dejanjem otrokom pričaramo lepši december. Na stisko otrok v Sloveniji, skrito za štirimi stenami, bodo decembra opominjali tudi sprehodi po središču našega glavnega mesta, kjer bodo sporočila o praznih darilnih škatlah odražala številna plakatna mesta, pomagate pa lahko tudi s poslanim SMS-sporočilom VERIGA5 ali VERIGA10 na 1919 ali namenitvijo enega odstotka dohodnine,« pravijo in dodajajo, da bo kampanja potekala ves december, segala pa bo preko meja fizičnega in digitalnega.

prazno darilo1

prazno darilo2

Elementi akcije: veliki oglasni plakati, Tam-Tam plakati, video, odnosi z javnostmi, e-novičnik za potencialne donatorje, sodelovanje z vplivneži, spletna stran, družbena omrežja ZPMMP in POP TV, video promo na vseh televizijskih kanalih medijske hiše Pro Plus, spletna promocija na vseh spletnih straneh Pro Plus-a.

Predstavnica naročnika: Doris Rojo

Vodji projekta v agenciji: Glorija Petek in Juš Šoltes

Kreativna direktorja in tekstopisca: Juš Šoltes in Vlasta Merc

Umetniška direktorica in oblikovalka: Špela Medak

Medijski partner: Pro Plus

Trajanje akcije: 5. – 31. december 2023

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji