Visa
Opaženo

Plačevanje voženj LPP odslej tudi s kartico Visa

Oglaševalsko akcijo, ki je pospremila uvedbo plačevanja voženj na avtobusih LPP s kartico Visa, je pripravila Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Kratek opis akcije: Ljubljana kot mesto, ki je naklonjeno inovacijam in tehnološkemu napredku, je še en korak bližje urbani prihodnosti – od nedavnega je namreč vse vožnje z avtobusi LPP mogoče plačati tudi s plačilno kartico Visa. Da bi dosegli čim višjo ozaveščenost javnosti o tej tehnološki rešitvi, ki bo zagotovo poenostavila življenje številnim Ljubljančanom, pa tudi dnevnim vozačem in turistom v prestolnici, so v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana zasnovali oglaševalsko akcijo s fazo napovedi in razkritja, ki vključuje zunanje in spletno oglaševanje.

Vsa pripravljena gradiva sporočilno v ospredje postavljajo omenjeno novost, preprosto uporabo in možne načine plačevanja voženj s kartico Visa. Na naslednjem avtobusu LPP lahko tako vožnjo že plačate z brezstično kartico Visa – tudi če jo imate na mobilnem telefonu ali drugi pametni napravi.

placevanje visa1

placevanje visa2

placevanje visa3

placevanje visa4

placevanje visa5

placevanje visa6

placevanje visa7

placevanje visa8

Elementi akcije: svetlobni oglasni zasloni, digitalni svetlobni zasloni, oglaševanje na avtobusih, spletno oglaševanje, objave za družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Tijana Vesel in Aurora Toma

Direktorica naročnika: Špela Petač

Direktorica projekta: Petra Hočevar

Tekstopiska: Mateja Arnež

Grafična zasnova in izvedba: Robert Lupše in Lea Mesarič

Medijska strategija in zakup: Tilen Debeljak (Starcom, član Publicis Groupe Adriatic)

Začetek akcije: november 2023

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji