Outstanding 2023
Opaženo

Outstanding 2023 z novo komunikacijsko podobo

Za novo podobo tekmovanja Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je poskrbela ekipa, ki jo vodita kreativni direktor Aleš Kočevar in umetniška direktorica Katja Gaspari.

V podjetju Europlakat, ki je organizator tekmovanja, so pri snovanju komunikacijske podobe Outstanding 2023 tokrat k sodelovanju povabili samostojne kreativne in umetniške direktorje ter manjše oblikovalske studie. Med devetimi prispelimi predlogi so se po tehtnem premisleku in glasovanju komisije odločili za predlog, ki »z izstopajočim in opaznim motivom odseva duha tekmovanja Outstanding ter izpostavlja dejstvo, da je zunanje oglaševanje medij za eno čutilo – vid je vse, kar potrebujemo, da prepoznamo njegovo veličino.«

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji