vedno nizke cene
Opaženo

Opazili smo: Tuševe vedno nizke cene

Tuš številne akcije za svoje kupce prvič podpisuje s skupnim imenom: »Vedno nizke cene«. Skupaj z agencijo AV studio so zasnovali posebno oglaševalsko akcijo, v kateri ima glavno vlogo Tušev voziček.

V marketingu Tuša pravijo, da so si skupaj z agencijo zadali izziv, da v kratkem televizijskem oglasu predstavijo ključne akcijske ponudbe: »Pri tem seveda želimo biti zanimivi in zapomnljivi. Zato nas je prepričal 'čarobni' nakupovalni voziček, ki na zanimiv in svež način prikaže Tuševe akcije pod novo oznako ter občutke kupca, ko se z njimi sreča. Spot se ob napevu našega pozicijskega slogana spontano zaključi ob snidenju Tuševega vozička in navdušenega kupca, ki je izkusil številne prihranke,« so povedali za MM.

Poleg televizije lahko akcijo opazimo tudi na plakatih, radiu, spletnih pasicah in družbenih omrežjih ter seveda v Tuševih letakih.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji