maxim
Opaženo

Opazili smo: Sladoled, ki je čisti užitek

V agenciji Imago Bold so letos predstavili nov koncept komunikacije sladoleda Maxim Premium na družbenih omrežjih, v okviru katere sprašujejo: »Kaj ste nazadnje naredili z užitkom?«

Komunikacija je osredotočena na poletno SMS nagradno igro, aktivnosti na prodajnih mestih, velike svetlobne panoje in vizualno predstavitev novega okusa sladoleda Maxim Premium (gre za okus Chai Latte z orientalskim okusom črnega čaja in dišečih začimb z oblivom iz temne čokolade, ki je na voljo v omejeni izdaji). Po besedah snovalcev akcije, je Maxim Premium čisti užitek in tudi njegovi ljubitelji so tisti, ki vse počnejo z užitkom. »Prijazno pozdravljajo najbolj tečne sosede, uživajo na izletu čeprav pada dež in si z užitkom privoščijo sladoled. Včasih dva,« pravijo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji