Sanpaolo Bank
Opaženo

Ne sklepajte kompromisov, ko gre za vaše želje

V Atomik studiu so za Inteso Sanpaolo Bank zasnovali nov krog oglaševalske akcije za pridobivanje novih strank.

Kratek opis akcije: »Ko smo pred dilemo, se moramo običajno odločiti za eno od možnosti oz. sprejeti kompromis. Kaj pa, če na ta račun trpijo naše dolgoletne sanje? S kampanjo spodbujamo vse, naj se, ko gre za njihove želje, postavijo zase in jih uresničijo. Če so želje bolj 'materialne narave', pa jim je lahko v pomoč tudi ugoden potrošniški kredit za nove stranke, ki ga ponuja Intesa Sanpaolo Bank,« pravijo snovalci akcije in dodajo: »Ko se pridružite banki z dolgoletno tradicijo poslovanja, digitalno naprednimi rešitvami in odgovori na vsa finančna vprašanja, vam ostanejo le še prijetne dileme življenja.«

ispb1

 

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler Koren

Oblikovalka: Damijana Suvee

Fotograf: Martin Baebler

Režiser: Oton Bačar

Produkcijska hiša: Albatross Films

Medijska agencija: Media Publikum

Začetek akcije: 15. januar 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji