oglas luka koper
Opaženo

Najučinkovitejša preventiva proti okužbi

Luški glasnik, revija zaposlenih v Luki Koper, predstavlja oglas za »zdravilo« Koronacontrol forte.

Kratek opis akcije: V njem na duhovit način predstavljajo različne ukrepe in priporočila zaposlenim (in drugim bralcem), kako preventivno ravnati med epidemijo.

Luški glasnik je revija, ki neprekinjeno, v zadnjem obdobju kot mesečnik, izhaja že 50 let. Izhaja v dveh različicah – za interno javnost oz. zaposlene in zunanjo, pristaniško skupnost. Vsebine glasnika pripravljajo zaposleni Luke Koper pod mentorstvom odgovornega urednika ter izvršne urednice, v sodelovanju z zunanjo redakcijo. Pri nastajanju aktualne, aprilske številke Luškega glasnika, v kateri je bil glavna tema koronavirus, so prišli do ideje za oglas za 'Koronacontrol forte'. »V zadnjem času smo imeli veliko komunikacijskih izzivov, kako zaposlene seznaniti o sprejetih ukrepih in navodilih za samozaščitno ravnanje. Pripravili smo letake, plakate, nalepke, razna obvestila ... Teh se je v zadnjih tednih nabralo kar veliko in zato smo začeli razmišljati, kako bi v Luškem glasniku, ki ga enkrat na mesec dobi vsak od zaposlenih, predstavili oz. povzeli ključna navodila in priporočila. Prav zaradi 'inflacije' vsebin in informacij je bil naš namen poiskati drugačen, duhovit način, ki bi bralce pritegnil in ponovno opozoril na 'protikoronske' ukrepe. Nastal je oglas za kapsule, ki pri smiselni uporabi tako pri delu kot tudi doma pripomorejo k temu, da se ne okužimo. Kapsule so pripravljene iz zdravorazumskih učinkovin«, so idejo za oglas pojasnili v Luki Koper.

Predstavnika naročnika: Sebastjan Šik in Tatjana Jazbec

Vodja projekta v agenciji: Saša Gnezda

Kreativna zasnova: Mateja Clarici in Rok Štemberger (Luka Koper) ter Igor Lennasi (ID14 za Mediade)

Tekstopisca: Mateja Clarici in Rok Štemberger

Umetniški direktor in oblikovalec: Igor Lennasi (ID14 za Mediade)

Trajanje akcije: od 14. aprila 2020

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji