multi protect
Opaženo

Multi protect

S produktom Multi protect Wiener Städtische poziva: Upajte na najboljše, pripravite se na najslabše!

Kratek opis akcije: Ne glede na to ali je nesreča ali bolezen, lahko usoda zadene kogarkoli. Takrat je »zaščitna roka«, ki daje varnost, vredna zlata. S produktom Multi protect si lahko zagotovite finančno zaščito, ko odpovejo osnovne življenjske sposobnosti, ko se pojavi potreba po negi, ob rakavih obolenjih ali drugih kritičnih boleznih.

multi1

multi2

multi3

multi5

Elementi akcije: oglasni veleplakati, radio, avtobusi, tisk, digital

Predstavnik naročnika: Tomo Mrdjen

Agencija: Nicha 

Vodji projekta v agenciji: mag.Marjeta Kirn Kljajič in mag.Lidia Pavlin

Art direktorica in oblikovalka: Nataša Vugrinec

Trajanje akcije: od 1. aprila do 31. maja

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji