zala
Opaženo

Moj svet v ravnovesju

»Dinamika naših življenj nas pogosto sooča z različnimi izzivi, a tudi, ko ni vse na svojem mestu, je življenje v ravnovesju.« Tako se pod slogan nove komunikacijske akcije iz agencije Pristop podpisuje blagovna znamka vod in nizkoenergijskih pijač Zala.

Kratek opis akcije: Osrednji del akcije predstavlja serija televizijskih in spletnih videooglasov, kjer lovljenje ravnovesja v življenju prikazuje Tjaša Kokalj, ki skozi življenjske situacije s pozitivnim odnosom pokaže, da je včasih, ko izgubimo ravnovesje, dovolj že, če globoko zadihamo in s požirkom vode stopimo osveženi naprej. S ciljem učvrstitve znamke Zala in osnovnega sporočila se akcija vizualno preliva v ostale medije širokega dosega, konceptualno pa se nadaljuje z različnimi elementi vsebinskega marketinga. Znamka sodeluje tudi z Urško Ahac, s katero ustvarja relevantne in uporabne vsebine, ki dopolnjujejo kampanjo na družbenih omrežjih. S serijo poglobljenih člankov in intervjujev bo Zala uporabnikom približala problematiko telesnega ravnovesja, izgorelosti in v prispevkih o športu in pravilni hidraciji ponudila tudi konkretne rešitve za izzive, s katerimi se srečujemo. Poleg tega jih bo ozaveščala o pomembnosti odgovornega ravnanja s plastično embalažo. 

zala1

zala2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, spletni mediji, dogodki in družbena omrežja

Predstavnika naročnika: David Zappe in Simona Oset

Direktorica projekta v agenciji: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Snovalki: Eva Gjörek in Tjaša Derstvenšek

Umetniška direktorica in ilustratorka: Vida Igličar

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Agencija za vsebinski marketing: Poslovni mediji (PM)

Vsebinski strateg (PM): Miha Raušl

Kreativna urednica (PM): Manca Krnel Hess

Medijska agencija: Media Publikum

Družbena omrežja (Pristop): Tjaša Derstvenšek in Ajda Perme

Produkcijska hiša: Squareme

Fotograf: Primož Bregar

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji