Barcaffe
Opaženo

Minuta odmora za vse junake noči

Barcaffe z novo komunikacijo v središče pozornosti postavlja posameznike, ki zaradi narave svojega poklica delajo v nočnih urah.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, med »junaki noči«, kot so jih poimenovali v kampanji, namreč skoraj ne gre brez prave turške kave Barcaffe Black’n’Easy, ki je pripravljena v minuti in tako dobra, da lahko pomaga oddelati celo noč. Akcijo so zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101.

Kampanja temelji na iskanju posameznikov ali kolektivov, ki delajo v nočnih urah, nominacije pa zbirajo na kanalih Radia Center in spletni strani znamke Barcaffe. Komunikacijska orodja so zasnovali s pomočjo izbranih posameznikov, ki jim je Barcaffe med prvimi omogočil, da za minuto odložijo svoje delo in poskrbijo za lepšo noč, polno energije. V začetni fazi kampanje so tako s paketi kave presenetili babice v porodnišnici Postojna, dežurno veterinarsko ambulanto ter pogumne gasilce Gasilske brigade Ljubljana.

Delo nočnih junakov so dokumentirali v videoposnetkih in z njihovo pomočjo sledilce pozvali, da nominirajo svoje nočne junake ter si z njimi razdelijo dvomesečno zalogo kave Black’n’Easy. Aktivacija je zaživela tudi na radiu in ulicah slovenskih mest, kjer z inovativnimi degustacijskimi plakati mimoidoče vabijo, da odkrijejo nočne junake ter seveda nominirajo svoje.

»Že v prvih dneh smo zbrali skoraj 1.000 prijav za junake noči, kar priča o tem, da smo s kampanjo nagovorili temo, o kateri se ljudje želijo pogovarjati, kar je gonilo našega komunikacijskega pristopa. Veselimo se zgodb, ki jih bomo spoznali, s komunikacijskimi prijemi pa se bomo še naprej trudili za to, da Barcaffe Black’n’Easy postane nekakšen simbol junakov noči,« je ob začetku akcije povedala Nuša Perkič, vodja upravljanja blagovne znamke Barcaffe.

Barcaffe

Elementi akcije: zunanje in radijsko oglaševanje, radijska aktivacija, digitalno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Nuša Perkič, Lea Kopina, Marko Cerovšek, Ivana Mijatović

Direktorica projekta: Klavdija Trček

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Kožar Sladič

Tekstopisec: Tit Lončar

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalec: Ivana Katarina Milinković

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Strateginja za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina

Upravljavka družbenih omrežij: Liza Letnik

Asistentka vodje projektov: Tina Pichler

Režiser/snemalec: Gal Ancelj

Medijska agencija: Pro media Group

Trajanje akcije: od 4. do 25. aprila 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji