Triglav skladi
Opaženo

Kar boste vlagali, lahko zraste v …

Triglav Skladi so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali večkanalno oglaševalsko akcijo za varčevalno-naložbeni produkt Načrt varčevanja z investiranjem. Kampanja izhaja iz želja ciljnih skupin v najrazličnejših življenjskih obdobjih.

Kratek opis akcije: »Zgolj seštevanje mesečnih zneskov, ki jih lahko 'dajemo na stran', ne predstavlja najboljšega načina varčevanja. V zadnjem obdobju je največjo nevarnost za takšen način varčevanja predstavljala visoka inflacija. Nevarnost pa se ne glede na trenutne razmere skriva tudi v dejstvu, da zgolj s seštevanjem prihrankov zamudimo boljše naložbene možnosti, ki lahko v določenem obdobju oplemenitijo naše osnovne mesečne vložke,« pravijo v Triglav Skladih.

Ugotavljajo, da se mnogi potencialni vlagatelji tega zavedajo, vendar se zavedajo tudi tega, da sami nimajo niti časa niti primernega znanja, da bi sami sprejeli preudarne investicijske odločitve. Zato so Triglav Skladi predstavili komunikacijsko akcijo v podporo produktu Načrt varčevanja z investiranjem, s katerim nudijo strokovno svetovanje, prilagojeno individualnim ciljem in finančnim zmožnostim. Načrt varčevanja z investiranjem je predmet komunikacije v novi večkanalni kampanji Triglav Skladov, strateško-kreativni koncept pa izhaja iz 12 raznolikih ciljev, ki jih želijo doseči potencialni vlagatelji.

Akcija je zasnovana modularno, da se lahko komunikacija odziva na aktualne razmere na trgih in tako učinkoviteje nagovarja potencialne vlagatelje. Če so s televizijskim in radijskim oglasom ter zunanjim oglaševanjem poskrbeli za množični doseg in zavedanje, pa je digitalna kampanja potencialne nove vlagatelje strukturirano peljala do naročila brezplačnega Načrta varčevanja z investiranjem in s tem do personalizirane ponudbe.

ts

Elementi akcije: spletni video in statični oglasi, vplivnostni marketing, pristajalna stran, televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, promocijski članki, radijski oglas

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Jerneja Faletič, Nataša Trtnik in Nataša Germ

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga

Direktorica in vodja projekta: Tina Slivnik

Asistentka vodje projekta: Tina Pichler

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Specialist za video in oblikovalec: Matic Strgar

Tekstopiska: Urška Čuk

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Vodja digitalnega medijskega zakupa: Matej Peternel

Mlajši specialist za performance marketing: Jan Zavratnik

Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik

Produkcija: WIDER Productions

Medijska agencija: Media Publikum, Agencija 101

Trajanje: od 3. oktobra do 30. novembra 2023

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji