dostava
Opaženo

HOFER dostava zapelje z novo podobo

HOFER predstavlja enostavno in jasno idejo, za katero pravijo, da ima Slovenija zaradi nje jasno sliko o storitvi.

Kratek opis akcije: V podjetju HOFER so želeli čim bolj jasno sporočiti, da ob nakupu na spletu izdelke iz trgovine brezplačno dostavijo na dom. Ker slika pove več kot tisoč besed, so v agenciji AV Studio zasnovali kreativno rešitev, v kateri govor prevzame kar tovor. Natančneje tovornjak, sestavljen iz telefona in računalnika, s katerima nakupujemo v spletni trgovini, kar jasno predstavlja storitev dostave ter omogoča izpostavitev aktualne ponudbe na zaslonu – kesonu.

dost1

dost2

dost3

Elementi akcije: spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, letak

Predstavniki naročnika: Rok Ficko, Eva Poljanšek, Larisa Derenčin, Maša Čarni in Nuša Širovnik

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Gal Erbežnik

Umetniški direktor: Gašper Štern

Oblikovalec: Urh Kočevar

Tekstopiska: Sara Mlinar

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji