go green
Opaženo

Go Green Sledi

V Bold group so z ETC Adriatic za podjetje Go Green pripravili dogodek, s pomočjo katerega so predstavili svojo zavezanost k trajnemu poslovanju in poslovno filozofijo zmanjšanja negativnih učinkov na okolje.

Kratek opis akcije: »Podjetja nove generacije vedo, da je bolj zeleno poslovanje pomemben ključ do uporabnikovega zaupanja. Vse več ozaveščenih ljudi se zaveda, da onesnaževanje okolja vodi v naravno in družbeno katastrofo, ki napovedujeta tudi nove, večje izzive za gospodarstvo,« pravijo v Bold group. Na dogodku, ki so ga pripravili, so se osredotočili na tri ključne vidike – ekološkega, družbenega in ekonomskega.

Elementi dogodka: oder, obložen s travnato rušo, sajenje dreves, bio tržnica, voda v vseh agregatnih stanjih kot vodilna nit dogodka

Predstavnica naročnika: Nina Stadler

Vodji projekta v agenciji: Aljaž Florjančič in Grega Ugovšek

Kreativni in umetniški direktor: Boštjan Štorman

Produkcija: bold.group & ETC Adriatic, Hiša Vizij

Fotograf: Tadej Mulej

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji