Dnevi komedije
Opaženo

Dnevi komedije

V studiu Ljudje so pripravili novo podobo festivala Dnevi komedije.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, so skupaj z organizatorji izhajali iz dejstva, da pri komediji ne gre samo za smeh, ampak za cel spekter čustev. »Na plakatih so tako poleg smeha ujeta tudi druga čustva Celjanov in Celjank, ki obiskujejo Slovensko ljudsko gledališče Celje,« so povedali za MM.

slg celje1

slg celje2

slg celje3

slg celje4

slg celje5

slg celje6

slg celje7

slg celje8

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Predstavnika naročnika: Milana Simonič in Miha Golob

Vodja projekta v agenciji: Tamara Lašič Jurković

Kreativna direktorja: Miha Artnak in Tamara Lašič Jurković

Umetniška direktorja: Emil Kozole in Tamara Lašič Jurković

Oblikovalki: Urška Stariha in Tamara Lašič Jurković

Fotograf: Peter Giodani

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji