![Mu](/sites/default/files/styles/article_620x440/public/images/LjMlekarne-202312-20872-Mu-Athentikos-KV-Tiramisu-rgb-online_1920x1080px.png.webp?itok=AwFrWoU-)
Čisti užitek
Blagovna znamka Mu je v zadnjih mesecih doživela celovito prenovo, ki jo je pospremil prihod kužka po imenu Mu.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Prenova je plod sodelovanja med kreativno agencijo Bruketa & Žinić & Grey, agencijo za oblikovanje Pointbleu Design in oddelkom za marketing Ljubljanskih mlekarn (del Lactalis Group). Nova igriva podoba je s seboj prinesla tudi inovacije. Pod blagovno znamko Mu Athentikos so februarja predstavili tri nove izdelke Selection, ki jih promovirajo tudi v aktualni oglaševalski akciji.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, oprema prodajnih mest, družbena omrežja, lastni kanali
Predstavnice naročnika: Sanja Milović, Staša Mozetič Flauto in Boža Potočnik
Vodji projekta v agenciji: Roberta Kranjec in Nikolina Radenić
Kreativna direktorja: Ivan Golubić in Davor Bruketa
Umetniška direktorica: Ivana Momčilović
Oblikovalec: Toni Buršić
Medijska agencija: Zenith
Trajanje akcije: od 1. do 15. marca 2024