Mu
Opaženo

Čisti užitek

Blagovna znamka Mu je v zadnjih mesecih doživela celovito prenovo, ki jo je pospremil prihod kužka po imenu Mu.

Kratek opis akcije: Prenova je plod sodelovanja med kreativno agencijo Bruketa & Žinić & Grey, agencijo za oblikovanje Pointbleu Design in oddelkom za marketing Ljubljanskih mlekarn (del Lactalis Group). Nova igriva podoba je s seboj prinesla tudi inovacije. Pod blagovno znamko Mu Athentikos so februarja predstavili tri nove izdelke Selection, ki jih promovirajo tudi v aktualni oglaševalski akciji.

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, oprema prodajnih mest, družbena omrežja, lastni kanali

Predstavnice naročnika: Sanja Milović, Staša Mozetič Flauto in Boža Potočnik

Vodji projekta v agenciji: Roberta Kranjec in Nikolina Radenić

Kreativna direktorja: Ivan Golubić in Davor Bruketa

Umetniška direktorica: Ivana Momčilović

Oblikovalec: Toni Buršić

Medijska agencija: Zenith

Trajanje akcije: od 1. do 15. marca 2024

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji