Mu
Opaženo

Čisti užitek

Blagovna znamka Mu je v zadnjih mesecih doživela celovito prenovo, ki jo je pospremil prihod kužka po imenu Mu.

Kratek opis akcije: Prenova je plod sodelovanja med kreativno agencijo Bruketa & Žinić & Grey, agencijo za oblikovanje Pointbleu Design in oddelkom za marketing Ljubljanskih mlekarn (del Lactalis Group). Nova igriva podoba je s seboj prinesla tudi inovacije. Pod blagovno znamko Mu Athentikos so februarja predstavili tri nove izdelke Selection, ki jih promovirajo tudi v aktualni oglaševalski akciji.

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, oprema prodajnih mest, družbena omrežja, lastni kanali

Predstavnice naročnika: Sanja Milović, Staša Mozetič Flauto in Boža Potočnik

Vodji projekta v agenciji: Roberta Kranjec in Nikolina Radenić

Kreativna direktorja: Ivan Golubić in Davor Bruketa

Umetniška direktorica: Ivana Momčilović

Oblikovalec: Toni Buršić

Medijska agencija: Zenith

Trajanje akcije: od 1. do 15. marca 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji