Barcaffè instant
Opaženo

Barcaffè poziva: »Samo uživaj!«

V Barcaffèju so prepričani, da življenje bogatijo majhni trenutki, ko si vzamemo čas zase in za uživanje. Zato so zasnovali oglaševalsko akcijo, ki poudarja pomen teh majhnih trenutkov.

Ker je v središču oglaševalske akcije instantni Barcaffè Cappuccino in ker so mladi nosilci kategorije instantne kave, z njo nagovarjajo generacijo Z. »Generacija Z uživa življenje in instantna kava je kava za uživanje. Mlade smo povabili, da z nami soustvarjajo zgodbo uživanja na obstoječi komunikacijski platformi  'Samo uživaj'. Ker vemo, da je ključno za nagovarjanje ciljne skupine to, da jih razumemo, so vsebine za družbena omrežja pomagali ustvariti mladi ustvarjalci vsebin. Vsak od njih je na kreativen način predstavil svoj trenutek uživanja in tako motiviral tudi druge, da prepoznajo pomen uživanja v majhnih trenutkih,« pravijo. Povezali so se tudi z mladimi umetniki, ki so z motivacijskimi sporočili poskrbeli, da so vsebine dosegle pripadnike generacije Z.

Iz spletnih kanalov so se premaknili tudi v offline okolje in med mlade razdelili vrečke Barcaffe Cappuccino  z različnimi motivacijskimi sporočili, ki so poskrbeli za dodatno širjenje miselnosti #samouzivaj.

#samouzivaj

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji