bagel
Opaženo

Bagel s Petrola

Aprila 2019 je Petrol ponudbo pekovskih izdelkov obogatil z novostjo, t. i. »baglom«. V sodelovanju z Agencijo 101 so zdaj pripravili oglaševalsko akcijo zanj.

Kratek opis akcije: V tujini je kruhek z imenom »bagel« velika prodajna uspešnica, v Sloveniji pa ga je v trenutku njegovega uvajanja na trg poznala samo petina potrošnikov. Cilj akcije je bil tako povečati zavedanje o tem izdelku, ki ga lahko kupci dobijo na prodajnih mestih HopIN Petrol. Izkoristili so njegovo priljubljenost v tujini in kot izhodišče uporabili dejstvo, da je v Slovenijo prišla velika »mednarodna zvezda«, za katero se spodobi, da jo majhen slovenski narod kuje v nebo, da o njej poročajo vsi mediji in da je vedno v središču pozornosti. Na Facebooku so ustvarili profil Bagel s Petrola in aktualne novice s Petrola, Slovenije in širšega sveta z enostavnimi fotomontažami in spremembami konteksta povezali z bagli. Poleg tega so sledilce nagrajevali s pripomočki za različne načine uživanja v baglu, kot so dodatek za brskalnik Chrome, ki vse slike na spletu zamenja s sliko bagla, set ozadij za namizne računalnike in mobilne naprave, da lahko namesto idilične plaže uporabniki uživajo v razgledu na bagel, klepetalni robot, ki zna z zapletenim algoritmom najti rešitev za vsako težavo ali vprašanje, mobilno igro Bagelpong, pesem o baglu s Petrola, in enourni izobraževalni video, v katerem so gledalce učili pravilne izgovorjave besede bagel. Kot pravijo v agenciji, pa je bagel še zadnje dvomljivce prepričal s posnetkom tuje informativne oddaje, v kateri so poročali o izjemni novici, da je v Sloveniji na prodajnih mestih HopIN Petrol odslej mogoče kupiti tudi bagel.

bagel1

bagel2

bagel3

Elementi akcije: družbeno omrežje Facebook

Predstavniki naročnika: Taja Špacapan, Jože Gostiša in Neža Berdajs

Direktorica projektov: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Sašo Petek

Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek

Upravljavka vsebine in družbenih medijev: Hana Godina

Druga sodelavca: Leon Škrilec in Mark Caserman

Trajanje akcije: maj – junij 2019

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji