argetalov
Opaženo

Argetalov tudi na ruskem trgu

Argeta je v sodelovanju z Agencijo 101 digitalno aktivacijo Argetalov predstavila tudi na ruskem trgu.

Kratek opis akcije: Pred tem so uspešno aktivirali potrošnike na avstrijskem in še šestih regijskih trgih (v Sloveniji, Srbiji, Makedoniji, Bosni, na Hrvaškem in na Kosovem), kjer so potrošniki igrico Argetalov odigrali več kot 2-milijonkrat in v povprečju na pristajalni strani preživeli 7 minut in pol.

Na ruskem trgu je poznavanje blagovne znamke Argeta in njenih izdelkov med potrošniki nekoliko nižje, poleg tega pa je višja cena glavni razlog, zakaj je potrošniki ne kupujejo tako pogosto. »Zato je ključno, da naši potencialni potrošniki spoznajo blagovno znamko, njene izdelke in kakovostne sestavine ter da na podlagi tega upravičimo višjo ceno,« pravijo pri blagovni znamki Argeta.

Igrica je načrtovana tako, da sledi cilju zavedanja o blagovni znamki Argeta in njenih namazov, ki so sestavljeni iz kakovostnih sestavin. V okviru igrice potrošniki spoznajo temeljne sestavine posameznega okusa Argete, njihova naloga pa je, da v posamezno Argeto ulovijo kar največ njenih sestavin in se izogibajo oviram.

argetalov1

argetalov2

Elementi aktivacije: spletno mesto z nagradno igro, oglasi

Predstavniki naročnika: Živa Deu, Srđan Zlatanov in Simon Horvat

Vodja projekta: Polona Polak

Asistenka vodje projekta: Maša Antunićević

Kreativni direktor: Sašo Petek

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Oblikovalca: Lara Oset in Edo Nasufović

Produkcijska hiša: Specto

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji