Novi MM
Aktualno

Novi MM: Iz revijalne založbe v multimedijsko družbo

Na naslovnici 465. številke Marketing magazina je Špela Gutnik, direktorica marketinga in prodaje v Adria Medii Ljubljana, s katero smo se pogovarjali o izzivih digitalne preobrazbe njihove zdaj multimedijske hiše.

V dinamičnem medijskem svetu so morali (tudi) časopisni in revijalni založniki poiskati svoj novi prostor pod soncem – ali pa doživeli neizogiben zaton. Spreminjajoče se bralne navade in digitalizacija so jih postavili pred neizprosne izzive, ki so jih najspretnejši med njimi dojeli kot novo priložnost. Čeprav njihova pot digitalne preobrazbe še zdaleč ni bila preprosta in je terjala neizogibne žrtve, pa so jo v podjetju Adria Media Ljubljana uspešno preobrodili.  »Z lansko reorganizacijo smo zaključili proces transformacije iz pretežno revijalne v multimedijsko oz. pretežno digitalno založbo. Zavedati se moramo, da naklade padajo in založnikom pogosto ne omogočajo več normalnega preživetja. Ker se je na trgu pojavila priložnost, smo se odločili za prodajo šestih blagovnih znamk,« v intervjuju pripoveduje Špela Gutnik.

V aktualni številki predstavljamo tudi rezultate B-reporta 2019, ugotavljamo, kako bo znižana stopnja DDV za časopise, knjige in druge publikacije vplivala na njihovo poslovanje, in pišemo o osebni znamki Luke Dončića. Obiskali smo butični oblikovalski Kabinet 01, ki med drugim snuje rešitve za oblikovalko Niko Zupanc in prodorno znamko Flaviar, in preučili, kako si multinacionalke pa tudi lokalna podjetja prizadevajo za boljši planet.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji