znamm
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Špela Ramovš, vodja marketinga v AW SLO Distribution, in Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

ŠR: Vsega po malo, vendar večinoma Apple.

AV: Samsung.

Prosecco ali rosé?

ŠR: Rosé za ženske družbe, ob kosilu pa tudi cabernet sauvignon.

AV: Rdeče vino.

Cubo ali As?

ŠR: Najraje skočim v Barbarello.

AV: Verace in Ala Pršuterija.

Kindle ali tiskana knjiga?

ŠR: Tiskana knjiga, ker jo lahko prepognem in listam.

AV: Brez pomisleka tiskana knjiga, če je le možno sveža iz knjigarne.😊

Netflix ali HBO?

ŠR: Disneyjeve risanke so trenutno najbolj gledan program pri nas.

AV: Netflix za serije, filme še vedno najraje gledam v kinu.

Siol.net ali 24ur.com?

ŠR: Med njima bolj pogosto uporabljam 24ur.com.

AV: Oboje. In še vse ostalo.

Radio Center ali Radio 1?

ŠR: Največkrat je kar podkast ali moja lestvica na Spotifyu.

AV: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

ŠR: Konferenca v živo, zagotovo raje to.
AV: V živo, brez dvoma. Spletna srečanja le, če res ne gre drugače.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

ŠR: Disneyland! Svoj svet. Za vse. Kjer se izgubiš v svoji domišljiji … Neizmeren prostor za kreativnost, kjer živi slogan Walta Disneyja: »If you can dream it, you can do it.«

AV: Air Jordan.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

ŠR: Nobena mi ni ostala posebej v spominu, je bilo pa veliko zanimivih primerov v preteklosti (recimo Slovenija moja dežela).

AV: Bele embalaže.

Oglas, ki mi pride na pamet:

ŠR: Svežina po Hofer ceni.

AV: CIK CAK zajčki.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

ŠR: Patagonia, Hofer, Nespresso.

AV: Bolj kot znamke me navdušujejo zgodbe.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #511/512.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji