znamm
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Špela Ramovš, vodja marketinga v AW SLO Distribution, in Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

ŠR: Vsega po malo, vendar večinoma Apple.

AV: Samsung.

Prosecco ali rosé?

ŠR: Rosé za ženske družbe, ob kosilu pa tudi cabernet sauvignon.

AV: Rdeče vino.

Cubo ali As?

ŠR: Najraje skočim v Barbarello.

AV: Verace in Ala Pršuterija.

Kindle ali tiskana knjiga?

ŠR: Tiskana knjiga, ker jo lahko prepognem in listam.

AV: Brez pomisleka tiskana knjiga, če je le možno sveža iz knjigarne.😊

Netflix ali HBO?

ŠR: Disneyjeve risanke so trenutno najbolj gledan program pri nas.

AV: Netflix za serije, filme še vedno najraje gledam v kinu.

Siol.net ali 24ur.com?

ŠR: Med njima bolj pogosto uporabljam 24ur.com.

AV: Oboje. In še vse ostalo.

Radio Center ali Radio 1?

ŠR: Največkrat je kar podkast ali moja lestvica na Spotifyu.

AV: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

ŠR: Konferenca v živo, zagotovo raje to.
AV: V živo, brez dvoma. Spletna srečanja le, če res ne gre drugače.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

ŠR: Disneyland! Svoj svet. Za vse. Kjer se izgubiš v svoji domišljiji … Neizmeren prostor za kreativnost, kjer živi slogan Walta Disneyja: »If you can dream it, you can do it.«

AV: Air Jordan.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

ŠR: Nobena mi ni ostala posebej v spominu, je bilo pa veliko zanimivih primerov v preteklosti (recimo Slovenija moja dežela).

AV: Bele embalaže.

Oglas, ki mi pride na pamet:

ŠR: Svežina po Hofer ceni.

AV: CIK CAK zajčki.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

ŠR: Patagonia, Hofer, Nespresso.

AV: Bolj kot znamke me navdušujejo zgodbe.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #511/512.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji