štalec
Intervju

»Želimo proslaviti izjemne dosežke na področju digitalnega marketinga«

Na konferenci inOrbit, ki bo od 8. do 10. aprila 2024 v Portorožu, bodo prvič podelili tudi nagrade za digitalni marketing inOrbit Awards. O namenu tekmovanja smo se pogovarjali z Andražem Štalcem, direktorjem in soustanoviteljem Red Orbita.

Konferenco digitalnega marketinga inOrbit organizirate že od leta 2015, v letu 2024 pa uvajate tudi nagrade za digitalni marketing inOrbit Awards. Od kod odločitev, da konferenci, ki je temeljila na raznolikih vsebinah iz digitalnega okolja, dodate še podelitev nagrad?

Odločitev, da obstoječi evropski konferenci o digitalnem marketingu, poslovanju in osebni rasti dodamo nagrade za digitalni marketing, odraža željo po nagrajevanju in priznavanju odličnosti na tem področju. Z vključitvijo podelitve nagrad konferenca ne zagotavlja le platforme za izmenjavo različnih vsebin in znanja v digitalnem okolju, temveč tudi priznanja in odlikovanja za izjemne dosežke in inovacije v tej hitro razvijajoči se panogi.

S kakšnim namenom oziroma poslanstvom ste zasnovali novo tekmovanje? Kaj si želite doseči z njihovim podeljevanjem?

Namen inOrbit Awards je prepoznati in proslaviti izjemne dosežke na področju digitalnega marketinga. Cilj tekmovanja je izpostaviti inovativne in učinkovite digitalne marketinške kampanje, strategije in pristope ter zagotoviti priznanje ekipam in posameznikom, ki stojijo za temi uspešnimi projekti. Verjamemo, da bomo s temi nagradami predstavili najboljše prakse na področju digitalnega marketinga, spodbudili odličnost na tem področju in navdihnili strokovnjake, da v svojih digitalnih kampanjah premikajo meje ustvarjalnosti in učinkovitosti.

V Sloveniji in tujini obstaja že precej tekmovanj v digitalnem marketingu; pri nas na primer DIGGIT in Websi, pri naših sosedih SoMo Borac, kjer sodelujejo tudi slovenski prijavitelji. Kaj bo največja konkurenčna prednost inOrbit Awards, s čimer boste pritegnili potencialne prijavitelje?

Nagrade inOrbit Awards se od drugih tekmovanj v Sloveniji in tujini razlikujejo po svoji edinstvenosti, saj imajo evropski obseg in priznano mednarodno žirijo, ki jo sestavljajo predstavniki agencij in naročnikov. Ta široka in raznolika perspektiva povečuje verodostojnost in privlačnost nagrad ter udeležencem ponuja platformo, ki ne priznava le lokalne odličnosti, temveč se primerja tudi s širšimi evropskimi standardi.

Koga sicer želite nagovarjati z nagradami? So to v največji meri digitalne agencije ali bolj naročniki oziroma drugi izvajalci digitalnih projektov?

inOrbit Awards niso namenjene le digitalnim agencijam, temveč tudi širšemu občinstvu, vključno z naročniki in drugimi izvajalci digitalnih projektov. Ta vključujoč pristop zagotavlja, da nagrade prepoznajo širok spekter talentov in prispevkov v sektorju digitalnega marketinga, od ustvarjalnega in strateškega prispevka agencij do inovativnih in učinkovitih izvedb naročnikov in različnih ponudnikov digitalnih projektov.

Nagrade boste podeljevali v več kategorijah. Na kakšen način ste strukturirali tekmovanje, da bo v čim večji meri odražalo trenutna dogajanja na področju digitalnega marketinga?

Nagrade inOrbit so strukturirane tako, da odražajo trenutne trende v digitalnem marketingu, saj so prijave razvrščene na različna področja, kot so kanali, orodja, panoge in posebne kategorije. Ta struktura omogoča celovito oceno različnih vidikov, od tehničnega znanja in izkušenj z orodji do odličnosti v posameznih panogah in splošni marketinški odličnosti. Ta pristop zagotavlja, da tekmovanje ostaja relevantno in usklajeno s trendi digitalnega marketinga, ki se neprestano spreminjajo.

Članek lahko v celoti preberete v Marketing magazinu #511-512. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji