Maša Matavš
Intervju

Bel in zdrav nasmeh ni naključje

Maša Matavš je na izjemno dobro obiskanem dogodku v prestižnem apartmaju v ljubljanskem NEU Residences predstavila novo, revolucionarno tehniko beljenja zob DNA Whitening.

V pogovoru z magistro psihologije, ki je tudi prva ambasadorka svoje storitve na družbenih omrežjih, smo se dotaknili prednosti novega načina beljenja zob, ki vodi do krasnega nasmeška, kot tudi njenega sodelovanja z vplivneži.

Po izobrazbi ste magistra psihologije, a se kot lastnica podjetja DNA Whitening studio že skoraj desetletje posvečate beljenju zob. Kako ste se znašli v tem, povsem drugačnem svetu?

Moja kariera se je začela med študijem psihologije. Lahko rečem, da sem vse študijske obveznosti opravila zelo hitro, ker me je področje psihologije zelo zanimalo in posledično mi je ostajalo veliko prostega časa. Ker mi je bilo dolgčas, me je oče začel spodbujati, naj se domislim nečesa novega. Moja prva ideja je bila, da bi prodajala žarnice (smeh).

Do storitve beljenja zob sem prišla povsem po naključju in sprva sploh ne z idejo, da bi to počela sama. Sestra si je odstranila zobni aparat in njena naravna barva zob mi ni bila všeč. Ker ji starši niso dovolili, da si zobe pobeli z vodikovim peroksidom, sem se vrgla v iskanje rešitev zanjo na spletu. Bila sem prepričana, da mora na trgu že obstajati nekaj, kar ne škoduje zobem. Tako sem naletela na nemško podjetje PearlSmile, kjer je sestra beljenje tudi opravila. Moje zanimanje ni pojenjalo. Starša sta me finančno podprla in mi s tem odprla vrata v svet podjetništva. Jeseni 2014 smo odprli prvi specializirani salon PearlSmile v Slovenj Gradcu. Mesec zatem v Celju, ko pa sem odšla na magisterij psihologije, smo dodali še salon v Ljubljani. Kmalu so sledili še Maribor, Koper in Novo mesto. V času porodniškega dopusta je v moji glavi začela nastajati nova ideja, ideja o naprednejši storitvi z izboljšanimi rezultati. In tako je nastala lastna blagovna znamka DNA WHITENING by Maša Matavš.

Kako se je v zadnjih desetih letih, odkar se profesionalno ukvarjate z beljenjem zob, spremenilo dojemanje Slovencev do te tehnike, ki vodi do lepšega nasmeška? Še pred nekaj leti smo se skorajda norčevali iz Američanov, ki jim beli zobje zelo veliko pomenijo, saj so njihovi nasmeški naravnost zaslepljujoči, zdaj pa ta trend očitno prihaja tudi k nam ...

Beljenje zob je v preteklosti ljudem predstavljalo velik problem, ker so se ob tem soočali s številnimi stranskimi učinki. Zame je bil ta inovativni postopek v prvi vrsti ogromna prednost oz. rešitev, ki sem jo lahko ponudila ljudem. Danes se mi priložnost ponuja sama, saj posamezniki sami težijo po zdravem in lepem nasmehu.

Američani so pri tem resnično razred zase. Pri njih se preparati s peroksidom prodajajo praktično na vsakem koraku brez omejitev in rezultat tega so bleščeče beli, kričeči zobje. Pri nas lahko vodikov peroksid pri svojem delu uporabljajo le zobozdravniki in zato to ni področje, ki bi bilo relevantno zame.

Na izjemno dobro obiskanem dogodku, ki ste ga za medije in vplivneže organizirali v prestižnem apartmaju v ljubljanskem NEU Residences, ste predstavili novo tehniko beljenja zob, DNA Whitening. Ali lahko pojasnite, za kaj gre pri njej in kako se razlikuje od »navadnega« beljenja zob?

Ko ljudem omenim beljenje zob, praviloma najprej pomislijo na zobozdravniško beljenje. Zavedati se moramo, da sta se estetika in tehnologija na tem področju v tem času močno razvili in napredovali. Kot sem že omenila, ločimo dve veji beljenja zob, in sicer zobozdravniško in kozmetično. Slednja se od prve razlikuje predvsem po tem, da produkti ne temeljijo na osnovi vodikovega peroksida. V praksi EU veljajo zelo stroga pravila glede beljenja zob. Odstotek vodikovega peroksida, ki se v kozmetični praksi lahko uporablja, je manj kot 0,1. Pri naši storitvi tudi ne gre za lasersko ali UV-beljenje, ampak za beljenje uporabljamo LED-svetilko.

Na dogodku ste najavili tudi sodelovanje z blagovno znamko izdelkov za ustno higieno Curaprox. Kako pomembna je ustrezna ustna higiena v kombinaciji z beljenjem zob? Marsikdo bi namreč lahko sklepal, da beljenje zob lahko nadomesti pomanjkanje ustne higiene ...

Res je, večina posameznikov me je v preteklosti obiskala prav s to predpostavko. Higiena zob je na prvem mestu, šele nato sledi beljenje zob. In prav zaradi tega vedenja sem se odločila, da je potrebno ljudem v okviru naše storitve ponuditi celoten komplet. V studiu DNA Whitening se tako vsi strinjamo in poudarjamo, da oblika ali barva zob ni tista, ki določa, ali so zobje lepi ali ne. Lep zob je predvsem zdrav zob, zdravi zobje pa naredijo lep nasmeh.

Maša Matavš

Na kakšen način ste se lotili promocije vaše nove storitve? Dogodek za vplivneže je bil verjetno zgolj pika na i vsem objavam na Instagramu ...

Svojo prednost sem videla predvsem v tem, da sem pred storitev postavila sebe. Sledilcem sem predala svojo pot do belega nasmeha in pri tem ostala pristna in dostopna. Vedela sem, da moram prepričati samo eno osebo, ta pa bo na podlagi izkušnje sama zavedno in nezavedno poskrbela, da me bodo obiskale tudi druge. In tako se je vse skupaj začelo.

Kako pomembno je za vas sodelovanje z vplivneži? Ali vam neposredno prinaša nove stranke ali pa gre pri tem v večji meri za gradnjo zavedanja o vaših storitvah in blagovni znamki?

Svoje znamke ne želim graditi na vplivnežih, želim pa sodelovati z njimi, ker le tako lahko izpolnim komponento zaupanja. Ljudje sledimo posameznikom, ki so nam všeč in ki si jim želimo biti podobni. In če vplivnež objavi nekaj, kar mu je všeč in izdelku oziroma storitvi posledično zaupa, temu zaupamo tudi mi. Vsekakor pa se skupek vsega naštetega kaže pri novih strankah in večji pojavnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih in v medijih ter predvsem v podzavesti ljudi in priklicu znamke DNA Whitening.

Se torej v objavah na družbenih omrežjih tudi sami osebno izpostavljate? Bi si morda želeli postati vplivnica na področju beljenja zob (smeh)?

Obraz znamke sem nedvomno jaz. Znamke ne gradim na drugih, ampak jih uporabljam kot orodje, s pomočjo katerega lahko hitreje zgradim skupino ljudi okrog sebe in svoje storitve. Pomembno je, da ljudje ponotranjijo moje ime in beljenje povezujejo z njim.

Tudi vaši zobje so čudoviti. Nam lahko podate nekaj nasvetov, kako skrbite zanje? Kako pogosto si jih belite?

Najlepša hvala. Če bi lahko takšen kompliment slišala pred desetimi leti, se danes najverjetneje ne bi ukvarjala z beljenjem zob. Zdaj, ko sem dosegla svojo želeno barvo, beljenje obnavljam enkrat letno, da doseženi odtenek tudi vzdržujem.

Vedno najprej svetujem predvsem to, da nikoli ne pretiravajte s ščetkanjem in da zob nikoli, ampak res nikoli ne ščetkajte takoj po jedi. Če z barvo niste zadovoljni, se ne obremenjujte preveč, saj bel in zdrav nasmeh v studiu DNA Whitening ni naključje. Pri nas ste vedno dobrodošli.

Članek je bil objavljen v spomladansko-poletni prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prelistate tu

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji