mm
Diggit

Zakaj Meta načrtuje klepetalne robote z UI

The Wall Street Journal poroča, da ima Meta s klepetalnimi roboti, ki jih poganja umetna inteligenca (UI), zelo velike načrte; med drugim jih bodo uporabljali tudi zvezdniki.

Meta se intenzivno pripravlja na predstavitev generativnega klepetalnega robota z umetno inteligenco, ki ga bo javnost podrobneje spoznala na Metinem dogodku Meta Connect. Veliko upa polagajo na robota »Gen AI Personas«, ki je namenjen najmlajšim uporabnikom Metinih platform. Z njim bodo privabljali mlade uporabnike, saj bo robotovo vedenje oziroma način komunikacije bolj »barvit«, kot so se izrazili v pogovoru z novinarjem The Wall Street Journala: »Preizkusili smo ga na Instagramu in odzivi so zelo pozitivni.«

To ne bo edini robot, ki ga bodo predstavili na omenjenem dogodku: »Na Meti smo ustvarili malo morje klepetalnih botov, eden od njih bo na primer namenjen slavnim osebam, saj jim bo omogočal personalizacijo načina govora in ga bodo lahko uporabljali za komunikacijo z oboževalci.« Roboti bodo povezani z UI, ki naj bi bila na zelo visoki ravni strojnega učenja, na ravni GPT-4, na dogodku pa bodo predstavili tudi novosti o metavesolju in novih slušalkah Quest 3.

Pri WSJ so ob tem komentirali, da je Metin cilj vpeljevanja novosti predvsem ohranjevanje vpletenosti uporabnikov, da jim lahko čim dlje časa prikazujejo oglase.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji