z
Diggit

Vsiljiv oglas skoraj vse kupce odvrne od nakupa

Vsiljivi oglasi, ki motijo brskalno izkušnjo potrošnikov, v 91 odstotkih odvračajo kupce od nakupov pri blagovnih znamkah, ki ustvarjajo tovrstne oglase.

Vsiljivi oglasi morda pritegnejo pozornost javnosti, a prinašajo manjšo angažiranost in manj prodajnih možnosti, ugotavlja raziskava podjetja Wunderkind, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. Raziskava Prijaznost v oglaševanju zajema 1000 aktivnih spletnih kupcev, od katerih jih večina (70 odstotkov) verjame, da mnogo oglaševalcev ne spoštuje njihove digitalne izkušnje, nadaljnjih 95 odstotkov pa jih za to krivi prav oglase z vsiljivo vsebino, grafiko in velikostjo. Prav toliko kupcev meni, da oglasi na splošno postajajo bolj vsiljivi.

Vsiljivi oglasi ne slabšajo le uporabniške izkušnje na spletnem mestu, ampak potrošnike celo frustrirajo in prekinjajo njihove poti brskanja in nakupovanja. Vplivajo na nižjo angažiranost, nižje stopnje konverzije, manjšo učinkovitost oglasov in se kažejo v nižji prodaji.

Ločena študija digitalne platforme Bulbshare prav tako kaže, da vsiljivo oglaševanje spodbuja 99 odstotkov potrošnikov generacije Z, da preskočijo oglase, medtem ko jih ima skoraj dve tretjini (63 odstotkov) nastavljene zaviralce oglasov.

Morda neobičajno, toda tovrstnega mnenja  niso le kupci, temveč tudi oglaševalci. Wunderkind je pred nekaj meseci intervjuval 100 marketinških direktorjev in njihovih strokovnih sodelavcev ter ugotovil, da jih polovica meni, da digitalni oglasi ne povečujejo zvestobe blagovni znamki, medtem ko jih je 44 odstotkov dejalo, da njihovi spletni oglasi ne spodbujajo zadostne ravni prodaje.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji