m
Diggit

Novi študijski program MBA o umetni inteligenci in poslu

Na Ekonomski fakulteti v Ljubljani so razvili novo smer programa Ljubljana MBA , ki se osredotoča na umetno inteligenco (UI).

Program »Ljubljana MBA AI in Business«, katerega cilj je opolnomočiti podjetja, vodstva, direktorje in posameznike, ki delujejo na področju UI, je nastal v sodelovanju med ljubljansko Ekonomsko fakulteto, Inštitutom Jožef Štefan in mednarodnim raziskovalnim centrom za umetno inteligenco (IRCAI) pod okriljem UNESCO in ob podpori Google.org.

Program so po besedah mag. Monike Lapanja, direktorice Centra poslovne odličnosti EF (CPOEF), vzpostavili na osnovi  potreb podjetij po znanjih za razvoj in globalno konkurenčnost. »Raziskava potreb trga je pokazala, da je ob pospešenem porastu umetne inteligence (UI) razumevanje njene dodane vrednosti za podjetja in organizacije premajhno. Podjetja nujno potrebujejo znanja, ki bodo podprla učinkovito vključitev tehnologij UI v delovanje podjetja, a s strateškim razmislekom. Prav to, strateško razumevanje in sposobnost celovitega pogleda kot osnovo za dolgoročno uspešnost podjetja, pa naslavlja novi MBA program.«

Umetna inteligenca širi meje zmožnosti pametnih naprav, in zato morajo vodilni razumeti razvijajoče se tehnologije, prepoznati njihovo praktično uporabnost v podjetjih, ozavestiti kritično razmišljanje in spoznati reševanje etičnih dilem, ki jih bo z vstopom UI v vse procese dela vse več. Dr. Mitja Kovač, profesor na Ekonomski fakulteti, pravi, da nova, posebna smer programa MBA, neposredno odgovarja na potrebe trga po znanjih. »Poleg znanj menedžmenta in vseh poslovnih funkcij, s poudarkom na ekonomskih vsebinah na eni ter vodenjem na drugi strani se z domišljeno kombinacijo izbranih vsebin dodaja poslovni vidik UI,« opisuje.

 

Celoten članek o novem programu Ljubljana MBA si preberite v prihajajoči tiskani izdaji Marketing magazina, ki izide na začetku oktobra 2023.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji