netflix
Diggit

Netflix napovedal cenejše naročnine, kjer bodo predvajali oglase.

Netflixov direktor Ted Sarandos je napovedal, da so del vizije pretočne platforme tudi oglasi.

Po poročanju portala Hollywood Reporter je na Kanskih levih Ted Sarandos potrdil govorice, da bo Netflix uvedel oglase in naj bi že začel pogovore s potencialnimi oglaševalci. Kot smo v MM-u že poročali, gre za zanimiv preobrat platforme, ki se je do zdaj otepala oglasov in vse stavila na naročnine. Če je v času pandemije število naročnin močno poskočilo, se je v zadnjih mesecih rast upočasnila oziroma je Netflix v prvem četrtletju leta 2022 izgubil 200 tisoč naročnikov.

»Odpovedali smo se velikemu segmentu potrošnikov. To so ljudje, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, za oglaševanje pa mi je vseeno.«. To ne poemni, da bo Netflix, kot ga poznamo, po novem imel oglase. Uvedli bomo oglasne bloke za tiste, ki bodo za nižjo ceno gledali oglase « je povedal. Ni navedel točnega datuma, kdaj naj bi bila nova »naročnina« na voljo, je pa to navedel njihov tekmec Disney+, ki naj bi cenejše naročnine z oglasi začel prodajati v začetku leta 2023.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji