mastercard LPP
Diggit

Kmalu še lažje plačevanje na avtobusih LPP

Mastercard je v partnerstvu z Margento R&D, Ljubljanskim potniškim prometom (LPP) in NLB napovedal novo storitev plačevanja v LPP.

Kot so predstavniki omenjenih podjetij povedali na včerajšnji okrogli mizi v organizaciji družbe Mastercard, gre za komplementarno rešitev obstoječemu sistemu Urbana, ki temelji na globalno prepoznanem konceptu Tap & Ride, uporabnikom pa omogoča neposredno plačilo avtobusne vozovnice s plačilno kartico Mastercard, mobilno denarnico ali drugo primerljivo nosljivo napravo, ki ima naloženo omenjeno kartico. Po besedah ljubljanskega podžupana Roka Žnidaršiča se slovenska prestolnica s tem korakom postavlja na zemljevid pametnih mest, ki s pomočjo tehnoloških rešitev stremijo k izboljšanju kakovosti življenja svojih prebivalcev.

»Novost presega tradicionalne plačilne mehanizme, saj upošteva dinamične zahteve urbanega načina življenja in s tem predstavlja stičišče med moderno tehnologijo in vsakodnevnimi življenjskimi potrebami prebivalcev mesta,« je poudaril Luka Gabrovšek, poslovni direktor pri Mastercard Slovenija.

Storitev na voljo do konca leta

Kot so se strinjali sogovorniki, plačevanje avtobusnih vozovnic mestnega potniškega prometa v Ljubljani s plačilnimi karticami Mastercard in drugimi prinaša digitalno revolucijo v urbanem prometu in spreminja mesta v pametna središča, ki zadovoljujejo naraščajočo potrebo posameznikov po privlačnejših, enostavnejših in dostopnejših rešitvah na vsakodnevni ravni. Storitev Tap & Ride omogoča uporabnikom javnega potniškega prometa enostavno rešitev na dosegu roke – preprosto plačevanje s plačilno kartico, mobilno denarnico in drugo primerljivo nosljivo napravo, ki še nadgrajuje obstoječe načine plačevanja avtobusnih vozovnic. Po besedah dr. Roka Viharja, namestnika direktorja LPP, bo nova storitev še posebej dobrodošla za občasne uporabnike in turiste, ki jih je v Ljubljani vse več in se nimajo časa ali želje poglabljati v trenutni sistem plačevanja z Urbano na čelu.  

Nova storitev bo uporabnikom predvidoma na voljo do konca leta, poleg zagotavljanja hitrejšega in varnejšega načina plačila pa bo omogočila integracijo z drugimi storitvami v mestu in napredne analitične funkcije, ki bodo pomagale izboljšati operativno učinkovitost ter načrtovanje mestnega prometa. Rešitev so začeli testirati poleti in novo aplikacijo si je po besedah Žige Schmidta, direktorja podjetja Margento R&D, preneslo že okrog 38.000 uporabnikov, pri čemer je aktivnih uporabnikov LPP približno 80.000 uporabnikov. Jeseni bodo začeli tudi z aktivno promocijo nove storitve in s tem si obetajo še več prenosov aplikacije.

Na fotografiji: Luka Gabrovšek je predstavil tudi mestna kolesa, ki jih že uporabljajo na Nizozemskem in omogočajo preprosto plačilo s plačilno kartico, ne da bi se bilo uporabnikom treba registrirati ali prijaviti.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji