meta
Diggit

Facebook in Instagram testirata prodajo modrih kljukic

Po novem lahko uporabniki Facebooka in Instagrama kupijo modro kljukico, imenovano Meta Verified«, za 11 evrov na mesec. Kakšne prednosti prinaša modra kljukica, ki jo poznamo s Twitterja?

Podjetje Meta s plačljivo verifikacijo sledi ideji, ki jo je Twitter uvedel že pred nekaj meseci. Namen funkcije je povečati verodostojnost storitev, saj gre za potrjevanje pristnosti računa uporabnika preko njihovega osebnega dokumenta. Mark Zuckerberg je razložil, da bo cena modre kljukice na spletu sicer okoli 11 evrov, na sistemu iOS ali android pa bodo zanjo uporabniki odšteli več, dobrih 14 evrov na mesec.

Zakaj »kupiti« modro kljukico?

Kupci modre kljukice bodo dobili dodatno zaščito podatkov, hitrejši dostop do podpore in več svobode pri ustvarjanju vsebin, saj bodo prejeli dostop do ekskluzivnih nalepk za storitvi story in reels, ter nekaj drugih ugodnosti.

Modra kljukica je že na voljo uporabnikom iz Avstralije in Nove Zelandije, kmalu bo prišla na ameriški trg v ZDA in pozneje tudi drugod po svetu. Na voljo bo le starejšim od 18 let, saj drugi uradnega dokumenta večinoma še niti nimajo.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji