jn
Diggit

Do varovanja zasebnosti z orodjem za urejanje obrazov

Podjetje PiktID je ustvarilo orodje za urejanje obrazov, ki temelji na umetni inteligenci in generativnih metodah. Z njihovo pomočjo ustvarja mnoge variacije obrazov na danih fotografijah.

O orodju smo za bralce MM-a poklepetali s soustanoviteljem podjetja Jernejem Dvoršakom. »Uporabniki lahko z njegovo pomočjo urejajo obraze, prilagajajo čustva, izraze, starost, izvor in druge poteze obraza,« razloži.

Varovanje zasebnosti na prvem mestu

Ideja za razvoj projekta je nastala, ko so trije inženirji informatike na doktoratu v Celovcu ugotovili, da ima tehnologija za anonimizacijo oseb na slikah zaradi varovanja zasebnosti in vedno večjih zahtev za kakovostne slike modelov v oglaševalske namene na trgu zelo velik potencial. Prav tako so ugotovili, da na trgu manjka preprostih orodij za predelavo in obdelavo obrazov v visoki kakovosti.

»Zdaj ko smo spreminjanju obraza dodali še možnost spreminjanja frizure, se odpira še več vrat za hitro rast. Po testnih strankah se za proizvod zanimajo tako oglaševalske agencije kot tudi fotografi in podjetja, ki imajo opravka z veliko količino slikovnega materiala in posledično dragih slikanj. Orodje prav tako pomaga varovati osebne podatke otrok tako, da uporabnik zakrije njihove identitete in so vseeno prisotni na fotografijah brez tveganja izkoriščanja.«

Primerno za ustvarjalce oglaševalskih akcij

Ko so se lotili dela, so med procesom opazili, da marketinški oddelki vse pogosteje iščejo nove načine za ustvarjanje unikatnih in personaliziranih slik za svoje oglaševalske akcije. »Naša tehnologija omogoča natančno poravnavo modela izrazov s ključnim sporočilom kampanje. Oglaševalci uporabljajo naše orodje za nagovarjanje različnih ciljnih skupin ali geografskih območij s prilagajanjem videza modelov ter ustvarjanje neskončnih različic slik kampanje, ne da bi zapravljali čas z iskanjem fotografij.«

Dvrošak doda, da orodje PiktID ustvarili predvsem z mislijo na grafične oblikovalce, ki imajo največ koristi od te rešitve. »Grafični oblikovalci hitreje in lažje ustvarijo zgodbo za naročnike, ki jo lahko prilagodijo njihovemu ciljnemu občinstvu. Pravzaprav za več občinstev,« doda v smehu.

ok

Odstranitev identitete

Snovalci akcij in fotografi preko orodja odstranijo identitete oseb, ujetih na fotografijah, in tako ustvarijo neobstoječe ljudi, je še razložil: »Ulično fotografijo pretvorijo v komercialne namene in je ne klasificirajo več le kot uredniško.«

EKIPA PiktID:

n
 

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji