effie
Aktualno

Znanih je 18 finalistov Effie Slovenija 2020

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2020 je izbrala 18 finalistov v osmih kategorijah, med katerimi so dela enajstih oglaševalcev.

Oglaševalci, ki so najbolj prepričali žirijo, so A1 Slovenija, Atlantic Grupa (s šestimi deli), zavarovalnica Generali, Lidl Slovenija, Mercator (z dvema oglaševalskima akcijama), NLB, Petrol, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Zavarovalnica Triglav in Zavod Vozim (z dvema oglaševalskima akcijama). Največ finalistov, kar štiri, beleži kategorija korporativni ugled in trajnostna učinkovitost, sledi kategorija storitve – finance in zavarovalništvo s tremi finalisti, pet kategorij ima po dva finalista, ena pa enega.

David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, sicer direktor marketinga in prodaje v Nissan Adriatic, je povedal, da je bilo prvostopenjsko žiriranje zelo uspešno in da so ga navdušile konstruktivne debate s člani žirije, ki so strokovno in tehtno utemeljevali mnenja o določenih oglaševalskih akcijah. »Zato me veseli, da so člani dobro sodelovali in obenem drug drugega izzivali, a vedno argumentirano in pozitivno kritično, za kar se jim še posebej zahvaljujem. Naj še poudarim, da bodo vmnenja in predlogi članov žirije odlična povratna informacija prijaviteljem pri nadaljnjih izvedbah tržnokomunikacijskih akcij,« pravi.

kusanic

Foto: Leon Vidic, Delo

Učinkovitost in uspešnost kot ključen del stroke

Prijavljena dela je komentiral tudi Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020 ter strateg in partner v  Skupini Formitas, ki pravi, da vsa dela kažejo, kako sta učinkovitost in uspešnost ključen del stroke in dokazujejo, da izbrana pot, ki temelji na dobrih vpogledih v znamko v okolju, njeno ciljno skupino in konkurente, vodi v uspeh. »V razvrstitvi finalistov praktično ni bilo razlik glede na izhodiščne ocene, kar samo potrjuje, da so vsi in vsak opravili odlično delo, ki so ga na skupnem žiriranju le še dogradili,« meni Tuškej.

tuskej

V drugem krogu bo 15-članska žirija ocenjevala dela znotraj kategorij, v katerih so bile prijavljene, pri čemer ima žirija pravico do združitve ali razdružitve kategorij. Drugostopenjska žirija bo glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji razglasila najboljša dela in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinasto nagrado. Vsi finalisti in nagrajenci Effie Slovenija se bodo uvrstili tudi v seštevek točk Effie Index, svetovne identifikacije in razvrstitve najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki jo od 2011 dalje letno objavljata Effie Worldwide Inc. in Warc.

Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni na zaključni prireditvi Effie Slovenija 2020, ki bo 2. decembra 2021 v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji