good report
Aktualno

Znane so najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom

The Good Report, ki je nastal v sodelovanju med neprofitno organizacijo ACT Responsible in spletnim analitičnim portalom WARC, je razglasil letošnje najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom oziroma družbeno odgovorne akcije.

Najboljša oglaševalska akcija je »Prodaj naprej« (»Pay it forward«), ki temelji na ideji, da lahko britanski časopis The Big Issue, ki ga prodajajo brezdomci, vsak, ki ga kupi in prebere, proda naslednjemu bralcu (denar od vseh naslednjih prodaj pa gre prvotnemu prodajalcu).

Anomaly London je agencija leta, FCB pa agencijska mreža leta. Najboljši oglaševalec, ki promovira družbeno odgovornost, je društvo Sea Shepherd Conservation Society.

Za nagrade se je sicer potegovalo 1266 oglaševalskih akcij, ki jih je 748 agencij zasnovalo za 1012 blagovnih znamk iz 78-ih držav.

Najbolje uvrščeni

Najboljše oglaševalske akcije:

  1. »Prodaj naprej« (»Pay it forward«); agencija FCB Inferno London, naročnika The Big Issue & Monzo Bank
  2. »Elsa«; agencija Altmann + Pacreau Paris, naročnik društvo Petits Princes
  3. »Nevarne stavbe v središču pozornosti« (»Unsafe Buildings in the Spotlight«); agencija Anomaly London, naročnik Grenfell United

Najboljše agencije:

  1. Anomaly London
  2. FCB Inferno London
  3. Altmann + Pacreau

Najboljše agencijske mreže:

  1. FCB 
  2. BBDO Worldwide
  3. Ogilvy

Najboljši oglaševalci:

  1. Društvo Sea Shepherd Conservation Society
  2. The Big Issue / Monzo Banka
  3. Društvo Petits Princes

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji