športni bot
Aktualno

Zmagoviti športni bot

Športni bot podjetja 2Mobile in Mastercarda je med prejemniki nagrad TheStadiumBusiness Awards 2023. Nagrado je prejel v kategoriji produktna inovacija.

Športni bot je projekt, ki je plod slovenskega znanja in združuje napredno tehnologijo s strastjo do športa. Rezultat tesnega sodelovanja športnih klubov NK Maribor, NK Bravo in RK Celje z družbo Mastercard ter ekipe 2Mobile je strokovna žirija prepoznala kot zmagovalno produktno inovacijo, ki je spremenila pravila igre v svetu športnega navijaštva. Športni bot kot virtualni pomočnik navijačem omogoča neposredno komunikacijo s klubom, hitro in enostavno naročanje vstopnic, sledenje novicam ter enostavno naročanje hrane in pijače s stadionskega sedeža.

»Nagrade strokovne žirije, ki jo sestavljajo mednarodno priznani strokovnjaki, smo izjemno veseli, saj potrjuje, da bo prihodnost športa tudi pogovorna in da bo novo dodano vrednost za blagovne znamke, klube in navijače ustvarjala tako imenovana pogovorna umetna inteligenca. Naši športni boti so dokaz, da lahko z inovativno tehnologijo preobrazimo tudi tako tradicionalne panoge, kot je športna, ter ustvarjamo bolj doživete in odzivne navijaške izkušnje preko orodij za klepet, ki jih športni navdušenci vsakodnevno uporabljajo,« je ob prejemu nagrade povedal Matjaž Možina, direktor podjetja 2Mobile.

Aleš Petejan, direktor marketinga pri MasterCardu Slovenija, dodaja, da jim jim je v čast, da je pod okriljem skupnega projekta nastalo nekaj tako uporabnega in odmevnega. »Zmaga športnega pogovornega bota je le še dodatna potrditev, da smo ustvarili zares uporabno in kakovostno rešitev za športne navdušence,« pravi.  

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji