Generali
Aktualno

Zavarovalnici AS in Generali tudi uradno združeni pod enim imenom

S 3. januarjem 2020 sta se zavarovalnici Adriatic Slovenica in Generali združili v eno družbo, Generali zavarovalnico.

»Z razvojem novih digitalnih poti ter predvsem s celovito in kakovostno ponudbo premoženjskih, življenjskih, pokojninskih in zdravstvenih zavarovanj ter asistenčnih storitev se bo še bolj približala potrebam svojih strank. Za zavarovance obeh zavarovalnic vsa sklenjena zavarovanja ostajajo nespremenjena in v veljavi do poteka zavarovanja,« so v Generaliju zapisali v sporočilu za javnost.

Tržni delež bo znašal okrog 20 odstotkov

Kot nam je v intervjuju v 453. številki Marketing magazina (torej tik po prevzemu oziroma po opravljeni transakciji) zaupal Gregor Pilgram, glavni finančni direktor zavarovalnice Generali  za področje Srednje in Vzhodne Evrope, z uspešno prenovo blagovne znamke in tržnokomunikacijskimi aktivnostmi pričakujejo še močnejše pozicioniranje na trgu. Sočasno se tudi na ravni Skupine Generali gradi pozicija blagovne znamke kot doživljenjskega partnerja Generalijevim strankam. »Generali izhaja iz največje tuje zavarovalnice s tržnim deležem okoli 5 odstotkov in se je z nakupom Adriatic Slovenice povzpel na drugo mesto na slovenskem zavarovalniškem trgu. Glede na podatke bo tržni delež znašal okoli 20 odstotkov. S tem se bo položaj zavarovalnice v Sloveniji in v regiji popolnoma spremenil, saj postajamo eden od večjih igralcev.«

Zavarovalnica Generali je v sodelovanju z agencijo Pristop z z oglaševalsko akcijo »Zaupaj v svojo pot« novembra poudarjala pozicijo prve zavarovalnice po zadovoljstvu strank in po zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji