generali
Opaženo

Zaupaj v svojo pot

Zavarovalnica Generali v sodelovanju z agencijo Pristop z novo oglaševalsko akcijo nadgrajuje pozicijo prve zavarovalnice po zadovoljstvu strank in po zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov.

Kratek opis akcije: »Za doseganje svojih ciljev je pomembno ohranjati zaupanje vase, ne glede na težavnost ovir na naši poti. In prav v trenutkih, ki nas preizkušajo, Zavarovalnica Generali svojim zavarovancem že vrsto let stoji ob strani. To potrjujejo tudi nedavne raziskave, ki dokazujejo, da je Zavarovalnica Generali prva tako po zadovoljstvu strank kot tudi po zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov. Visoko zadovoljstvo pa dosega tudi s širokim naborom storitev in s strokovnimi in prijaznimi zastopniki,« pravijo v zavarovalnici.

V prvem delu dvofazne oglaševalske akcije, ki jo v televizijskih oglasih, zunanjem in spletnem oglaševanju ter na drugih komunikacijskih kanalih zaokroža slogan »Zaupaj v svojo pot«, spremljamo zgodbo nadebudnega dekleta z željo, da se nekega dne povzpne na vrh zmagovalnih stopničk. Slednje se izkaže za velik izziv, vendar tako kot v življenju samem, se tudi tu trud in predanost naposled le prelijeta v odločnost in zaverovanost vase.

generali1

generali2

Elementi akcije: televizijski, tiskani, radijski in spletni oglasi, zunanje oglaševanje in družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Svjetlana Almaš in Ana Putrih

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Direktorica razvoja strategij: Eva Šterk

Vodja projekta: Tea Rojec

Asistentka vodje projekta: Manja Kopušar

Umetniški direktor: Rok Flego

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Vodja produkcije: Eva Celec

Produkcijska hiša: Nora

Režiser: Blaž Švent

Fotografinja: Urša Premik

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: november 2019 – december 2019

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji