z
Aktualno

Zavarovalnica združila suparje v prizadevanju za čistejše okolje

Minuli teden je zavarovalnica Merkur na reki Ižici organizirala prvi dogodek v seriji treh za ljubitelje supanja in čistega okolja. Suparji so med triurnim spustom čistili bregove in mrtve rokave reke.

Kot pravijo v zavarovalnici Merkur, je skrb za zdravo življenje med njihovimi najpomembnejšimi vrednotami. Projekt, v katerega so vključili tri podobne dogodke, povezuje športne navdušence in ljudi, ki jim je mar, v kakšnem okolju živimo. Udeleženci prve čistilne akcije so se zbrali na Špici, napihnili supe in se opremljeni s prijemalkami in vrečkami za smeti podali po reki Ižici. Udeleženci so zbrali številne plastične vrečke, mreže, steklenice in pločevinke, iz vode pa so potegnili celo bide. Skupaj so dokazali, kako lahko majhna dejanja pripomorejo k velikim premikom v prizadevanju za čistejše okolje.

Nad prvimi rezultati so v zavarovalnici Merkur precej navdušeni, saj je bil v primerjavi z lani dogodek kljub slabemu vremenu bolje obiskan. »Lepo je bilo videti, kako so se udeleženci povezali in v največjem nalivu akcijo v pozitivnem vzdušju izpeljali do konca. Slovenci se radi ukvarjamo s športom in stopimo skupaj za dober namen, zato upamo, da bodo tudi prihodnji dogodki združili veliko okoljsko ozaveščenih ljudi, « so povedali.

»SUPanje za dober namen«

Tudi letos bodo v prestolnici organizirali tradicionalni dogodek »100 supov na Ljubljanici«, ki bo konec avgusta združil številne okoljsko ozaveščene suparje iz celotne Slovenije. Kot pravijo v zavarovalnici, bo to odlična priložnost za uživanje v supanju in slikoviti okolici reke ter ozaveščanje o pomenu trajnostnega ravnanja z naravnimi viri., »Verjetno vsakogar 'stisne' ob pogledu na nesnago v vodi, sploh pa suparje in druge, ki v vodi in ob njej preživijo več časa. Najbolje je voditi z zgledom, zato se večkrat z veseljem podamo v akcijo, tako zaposleni kot tudi širša javnost, « pripovedujejo v zavarovalnici in dodajajo: »S to pobudo želimo združiti trajnostno naravnane osebe in jih opolnomočiti. Menimo, da lahko s tem spodbudimo več spontanih in sprotnih čistilnih akcij.« Pri promociji dogodka »SUPanje za dober namen« sodelujejo s podjetjem Bananaway, vest pa širijo predvsem preko družbenih omrežij in vplivnostnega marketinga., Dogodek »100 supov na Ljubljanici« je eden od največjih tovrstnih športno-okoljevarstvenih dogodkov pri nas. Organizatorji vabijo suparje konec avgusta k skupnemu čiščenju reke, nato pa na zmagoslaven spust po Ljubljanici skozi center prestolnice. »Dogodek bomo zaključili na Špici z zabavnim in glasbeno obarvanim dogodkom. Podrobnosti naj za zdaj ostanejo presenečenje, vsekakor pa bomo o vsem pravočasno obveščali na družbenih omrežjih, « pravijo v zavarovalnici, kjer trajnost izpostavljajo kot enega od ključnih stebrov delovanja: »Z odgovornim delovanjem namreč ustvarjamo boljšo prihodnost za vse. Poleg okoljevarstvenih akcij, kot sta denimo supanje z namenom in sajenje dreves, se lotevamo tudi družbeno odgovornih pobud, ki spodbujajo trajnostne navade, na primer lanskoletni Festival ponovne uporabe.« Poleg tega so letošnjega maja, v mesecu čebel, sodelovali s Čebelarsko zvezo Slovenije na izobraževalno-zabavnih dogodkih, pripravili brezplačne brošure za pomoč čebelam doma in zbirali sredstva za postavitev učnega čebelnjaka.

mm

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji