
»Vsak mora najti svoj marketinški splet – kombinacijo, ki je zanj dobitna«
Tokratna iPROM Akademija se je posvetila dvema tematikama: digitalnemu medijskemu kolaču in uporabi podatkov v letu 2025. Brez skrbi, digitalno oglaševanje pri nas ostaja v vzponu, oglaševalci pa načrtujejo 14-odstotno povečanje naložb vanj.

Eva Peserl
Matjaž Robinšak, partner in direktor projektov v podjetju Valicon, svetuje: »Nikar ne stavite vsega na enega konja. Tako kot v finančnem svetu razpršite naložbe, da zmanjšate tveganje.« Poudaril je tudi, da je pri povečanju marketinških proračunov za leto 2025 previdnost bolj izrazita, povečanja proračunov pa so konservativna.
Maja Gorjanc, svetovalka za marketing in komuniciranje v podjetju iPROM, je poudarila, da digitalno oglaševanje še vedno spreminja oglaševalski svet. »Naložbe še vedno rastejo. Kljub temu da časi niso najbolj rožnati, je rast več kot 10-odstotna, kar samo dokazuje, da so digitalni kanali resnično ključni. Včasih celo bolj kot televizija,« je razložila.
V povprečju se bodo naložbe v digitalno oglaševanje povečale za 14 odstotkov
Podjetja bodo letos v povprečju povečala svoja vlaganja v digitalno oglaševanje za 14 odstotkov. Pričakovano 41-odstotno rast bodo zabeležili v gradbeništvu, nepremičninah, farmaciji, kozmetiki ter segmentu pohištvo in dom.
Največ sredstev še vedno namenjenih prikaznemu oglaševanju
Prikazno oglaševanje prejme največji delež, in sicer 29 odstotkov celotnega digitalnega proračuna. Sledijo oglaševanje v družbenih medijih s 16 odstotki, iskalni marketing s 13 odstotki, vsebinski marketing z 9 odstotki ter oglaševanje z vplivneži in e-poštni marketing z 8 odstotki.
Naložbe v zakup medijskega prostora presegajo naložbe v produkcijo
Podjetja bodo letos v povprečju povečala svoje naložbe v digitalno oglaševanje za 14 odstotkov. Najizraziteje se bo povečal zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih, kjer je napovedana 14-odstotna rast, medtem ko se bodo naložbe v produkcijo digitalnih vsebin rahlo znižale in zabeležile 3-odstotni padec.
Oglaševanje na družbenih omrežjih uporablja 97 odstotkov podjetij
Med najpogosteje uporabljenimi oblikami digitalnega oglaševanja v letu 2025 ostajata prikazno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih. Slednje v svojih oglaševalskih strategijah uporablja 97 odstotkov podjetij, prikazno oglaševanje 93 odstotkov, iskalni marketing 88 odstotkov, e-poštni marketing 75 odstotkov, marketing z vplivneži pa 55 odstotkov slovenskih oglaševalcev.
Raziskavo o naložbah v digitalno oglaševanje sta izvedli družbi iPROM in Valicon med decembrom 2024 in februarjem 2025. V raziskavi je sodelovalo 145 slovenskih oglaševalcev in trženjskih odločevalcev, ki so odgovorni za načrtovanje in izvajanje marketinških strategij v svojih podjetjih. Cilj raziskave je bil zajeti aktualna pričakovanja, trende in dejanske premike v strukturi naložb v digitalne medije ter ugotoviti, katere tehnologije, oblike in pristopi oblikujejo prihodnost digitalnega oglaševanja v Sloveniji.