mm
Aktualno

»Več življenjskih stroškov, manj okoljske odgovornosti«

Kar 96 odstotkov pripadnikov generacije Z v raziskavi trdi, da jih povečevanje življenjskih stroškov omejuje pri trajnostnih praksah.

V nedavni raziskavi Earthtopia By 33 seconds, v kateri je sodelovalo dva tisoč pripadnikov generacije Z in malo manj milenjicev, so prišli do bridkih rezultatov.

Ekološko ravnanje je drago

Skoraj vsi mladi potrošniki (96 odstotkov) so priznali, da jih vse močnejša stroškovna kriza omejuje pri sposobnosti sprejemanja trajnostnih odločitev, kljub temu, da pripadajo najbolj ekološko ozaveščani generaciji. Sicer se še vedno počutijo angažirane na temo trajnosti in podnebnih sprememb, a vse težje finančno podprejo svoje želje. Kljub zaskrbljenosti glede stroškov jih večina (56 odstotkov) verjame, da jim bodo bolj trajnostne navade dolgoročno prihranile denar.

Dvom v iskrenost blagovnih znamk glede trajnosti

Vse višji življenjski stroški pa niso edina težava, s katero se sooča najbolj trajnostno angažirana generacija. Skoraj dve tretjini mlajših potrošnikov pravi, da se počutijo izgubljeni pri izbiri trajnostnih blagovnih znamk, saj ne znajo razbrati, katere blagovne znamke so resnično boljše za planet, dvomijo pa tudi v resničnost trditev blagovnih znamk glede trajnosti.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji