z
Aktualno

Upravljanje družbenih omrežij najbolj iskana veščina za marketingarje

Več kot 90 % podjetij je danes prisotnih na družbenih omrežjih in pokrivajo praktično vsa področja (vir: Statista). Ni presenečenje, da je upravljavec družbenih omrežij med bolj iskanimi poklici na področju marketinga.

»Leta 2023 je povpraševanje po marketingarjih, ki so vešči na področju družbenih omrežij in digitalnega marketinga ter so podkovani za snovanje strategij za 'vse vremenske razmere', pripravo vsebin in grajenje skupnosti na različnih platformah, zelo visoko,« pravi Tom Pepper, višji direktor pri LinkedIn Marketing Solutions (vir: MarketingWeek).

Upravljavci družbenih omrežij niso zgolj strokovnjaki za družbena omrežja, so tudi tekstopisci, fotografi, grafični oblikovalci, urejevalci videoposnetkov in analitiki, včasih vse v enem dnevu. Od njih se pričakujejo samostojnost in timski duh, ustvarjalnost in analitičnost, specializiranost in multipraktičnost.

Kaj torej počne strokovnjak za upravljanje z družbenimi omrežji?

Načrtuje, izvaja in spremlja prisotnost znamke na družbenih omrežjih. Njegove naloge zajemajo:

  • umeščanje aktivnosti na družbenih omrežjih: določitev ustreznih ciljev, usklajenih z marketinško-prodajno strategijo podjetja in sodelovanje z drugimi oddelki.
  • platforme družbenih omrežij in analitiko: poznavanje vsebinskih, formatnih specifik in metrik, upravljanje profilov in merjenje rezultatov.
  • pripravo strategije in vsebine: načrtovanje vsebine, usklajene z marketinško strategijo in kampanjami, sodelovanja z vplivneži ter priprava vsebine v obliki besedila, fotografij, video in/ali grafik. 

Akademija UDO je namenjena celovitemu in praktičnemu usposabljanju za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. S pomočjo štirih modulov Marketing in družbena omrežja, Platforme družbenih omrežij, Strategija in izvedba ter Priprava vsebine udeleženci prejmejo celosten vpogled v področje in naloge, ki jih opravljajo upravljavci družbenih omrežij. Slušatelji vzporedno pripravljajo končno nalogo, ki je pogoj za pridobitev certifikata.

Program je primeren za vse, ki delujete na področju marketinga – za tiste, ki pomagate pri upravljanju družbenih omrežij in ste zadolženi za usklajevanje vsebine s tekstopisci in grafičnimi oblikovalci, kot tudi za tiste, ki ste sami odgovorni za ustvarjanje vsebine in optimizacijo njene učinkovitosti.

Prijave za novo generacijo Akademije UDO so že odprte. Začetek predavanj je 3. oktober 2023, urnik je že znan. Več o programu si lahko preberete tukaj.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji